W tym roku marka Wrangler świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich lat, podczas których zasłynęła ze swojej postępowości, kreatywności i umiejętności reagowania na zmieniające się potrzeby swoich fanów.
Z marki, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury, przeistoczyła się w obiekt zainteresowania postępowych mieszkańców wielkich miast. Właśnie w tym czasie Wrangler stał się ulubioną marką młodzieży. Podobnie jest dzisiaj!
Kolekcja damska
W kolekcji WIOSNA-LATO 2017 Wrangler przeprowadza prawdziwą rewolucję w kwestii damskich krojów i rozmiarów, rozszerzając swój koncept Body Bespoke. Marka nie tylko wprowadza nowe fasony jak Super Skinny, ale również nowe nazewnictwo, by ułatwić znalezienie idealnej pary dżinsów.
- Nowe podejście do krojów i rozmiarów oraz zaawansowane technologie w postaci Shape Ready i Xtra Stretch 360 dają nam 100% pewność, że nasze spodnie są najlepszym produktem na rynku – mówi Sean Gormley, dyrektor artystyczny Wrangler. - Zainwestowaliśmy dużo wysiłku w udoskonalenie krojów i nadanie im nowoczesnego wyglądu za pomocą subtelniejszych przeszyć oraz nowych guzików i nitów – dodaje.
Tym razem po inspiracje Wrangler sięga do lat 70. Hafty w kowbojskim stylu, naszywki, wystrzępione nogawki oraz spłowiałe odcienie niebieskiego i cieniowania koloru indygo najlepiej opisują to, co zawiera kolekcja. Ducha tamtych lat dodatkowo podkreślają wzór bandany paisley oraz kultowe duże kraty drwala, które są wykorzystane w koszulach i kurtkach w stylu bomber.