Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, która nawiązuje do formatu Instagram Stories. Jest ona w całości nakręcona… telefonem.
Zestaw 2 for U niejedno ma imię. Big Mac z frytkami, Cheesbururger i Kurczakburger z wybranym dodatkiem, a może zestaw 6 McNuggets z małym napojem? W nowej, codziennie zmieniającej się, ofercie rabatowej 2 for U to możliwe! Jak skorzystać z promocji? Wystarczy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić najbliższą restaurację. Każdego dnia w menu dostępny jest zupełnie nowy duet lub pojedynczy burger w wyjątkowej cenie, a każdy z nich można dostać można tylko przez jeden dzień.
Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, a całość skierowana jest do młodych odbiorców i nawiązuje do jednego z najpopularniejszych w ostatnim czasie formatów – Instagram Stories. Na działania ATL składają się: się 1 spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 zabawnych filmów nawiązujących do każdego dnia oferty. Bohaterami filmów jest grupa 6 młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów 2 FOR U. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski czy Marcin Dubiel. Co ciekawe, wszystkie składające się kampanię filmy zostały nakręcone telefonem, aby zachować oryginalny i naturalny sznyt Instagram Stories. Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VOD czy Spotify.
Zdecydowaliśmy się na taki format kampanii, ponieważ jako nowoczesna marka chcemy do swojej młodej grupy docelowej mówić ich językiem i być obecni wszędzie tam, gdzie spędzają oni najwięcej czasu
– mówi Katarzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor McDonald’s Polska.
Promocji 2 for U towarzyszy również premiera nowego burgera. Fresh Tasty to zupełnie nowa propozycja dla fanów klasycznych burgerów McDonald’s. Połączenie soczystego mięsa wołowego z kruchą sałatą lodową, świeżym pomidorem i smakowitym sosem z pewnością znajdzie wielu zwolenników.
Promocja potrwa do 18 listopada.