Kolekcja Walentynkowa Esotiq, zaprojektowana przez projektantów marki, składa się z body, zwiewnych koszulek i zmysłowych kompletów koronkowej bielizny. Są to sprawdzone modele, które były wcześniej hitami sprzedaży marki. Zróżnicowanie ich form i materiałów sprawi, że każda kobieta znajdzie dla siebie idealny model w niewygórowanej cenie. Oferta dostępna jest w Aldi od 6 lutego do wyczerpania zapasów.
To pierwsza współpraca obu marek, zwiększająca potencjał w zakresie dotarcia do nowych grup klientów i poszerzająca obszar ich działania. Z takiego modelu współpracy korzystają wszystkie strony, a najbardziej cieszą się klienci, bo w sklepie, w którym robią codzienne zakupy odnajdują ofertę swoich ulubionych marek.
Marka Esotiq zdecydowała się na współpracę z siecią Aldi w celu dotarcia do większej grupy Klientek. W chwili obecnej produkty marki Esotiq dostępne są w ponad 300 salonach w Polsce i Europie. Misją Esotiq jest modelowanie kobiecego ciała przy pomocy pięknej bielizny i uświadamianie kobietom, że każda z nich jest piękna i zmysłowa. To możliwe za sprawą wieloletniego doświadczenia marki w konstrukcji staników, które tworzymy z najlepszych materiałów zgodnie ze sztuką brafittingu, czyli profesjonalnego doboru bielizny
– mówi Piotr Trzciałkowski, Brand Manager Esotiq.
Aldi w tym szczególnym okresie w roku postanowił zadbać o swoje klientki kreując ofertę tak, aby znalazło się w niej wszystko, co kobiety lubią najbardziej. Obok bielizny Esotiq w sklepach sieci pojawi się także specjalnie wyselekcjonowana biżuteria Swarovskiego - łańcuszki z zawieszką, bransoletki i zegarki z kryształkami Swarovskiego. Aldi nie zapomina przy tym o mężczyznach, proponując dla nich w tym czasie męską bieliznę znanej włoskiej marki Diesel.
- Chcemy by kobiety, nasze klientki wyszły z codziennej rutyny i poza obowiązkowymi zakupami dla całej rodziny sprawiły również odrobinę przyjemności sobie, sięgając po markowe produkty naszych partnerów – Esotiq i Swarovskiego. Wierzymy, że ta oferta jest także doskonałą, gotową wręcz inspiracją dla mężczyzn szukających pomysłu na prezent dla swoich partnerek z okazji Walentynek czy zbliżającego się Dnia Kobiet. Aldi konsekwentnie rozwija i uatrakcyjnia swój asortyment non food, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej jak i współpracując z wybranymi partnerami. Spośród dotychczasowych akcji nasi klienci szczególnie docenili ofertę będącą efektem współpracy z firmą Pierre Cardin czy ofertę płyt winylowych, instaxów oraz zabawek rekomendowanych przez serwis Zabawkowicz. Aldi z pewnością nie przestanie pozytywnie zaskakiwać w tym roku – mówi Agata Biernacka z Aldi Polska.