Globalny trend związany z rosnącą popularnością roślinnych alternatyw mięsa jest coraz bardziej widoczny, także na polskim rynku. Rośnie również sektor konsumentów, którzy decydują się coraz chętniej wdrażać roślinne dania w codziennym odżywianiu. Odpowiadając aktywnie na trendy na rynku gastronomicznym, sieć Restauracji Olimp we współpracy z firmą Kubara oraz kampanią RoślinnieJemy wprowadza do menu roślinne klopsy Dobra Kaloria – naturalny produkt o smaku, wyglądzie i zapachu mięsa.
- Już w zeszłym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego menu dania w 100% roślinne, pod hasłem Roślinne Poniedziałki w Restauracjach Olimp. Teraz testujemy nowy produkt. Marka Dobra Kaloria cieszy się ogromnym zaufaniem swoich Klientów, a nasi Szefowie Kuchni pozytywnie ocenili smak i skład klopsów roślinnych. W najnowszej kampanii SezoNowości Sezonowe przyjemności zaserwujemy spaghetti z marchewki z roślinnymi klopsami w sosie słodko – kwaśnym - mówi Tomasz Kowalski, Brand Manager Restauracji Olimp. - Klopsy pod Marką Dobra kaloria mają w 100 % roślinny skład oparty w głównej mierze na kiełkach słonecznika, białku pszenicy oraz grochu. Nie zawierają natomiast soi. Jesteśmy przekonani, że ta nowość spotka się z zainteresowaniem i uznaniem naszych Gości – dodaje.
Szefowie kuchni zostali przeszkoleni z kuchni roślinnej oraz zalet diety wegańskiej. W ramach ogólnopolskich warsztatów kucharze dowiedzieli się jak komponować pełnowartościowe dania oparte w pełni o warzywa, kasze, rośliny strączkowe czy orzechy.
Właściciele sieci wierzą, że ich pionierskie działania wyróżnią ofertę marki, a dania roślinne na dobre zagoszczą w Restauracjach Olimp.
Śledzimy bieżące trendy a często je wyprzedzamy. Mamy nadzieję, że dzięki naszym działaniom wzrośnie zainteresowanie dietą roślinną a restauracje Olimp pozyskają nowych Gości
- zaznacza Piotr Niemiec właściciel sieci.
Kampania SezoNowości. Sezonowe przyjemności wystartuje 1 kwietnia br. we wszystkich Restauracjach Olimp. Klopsy roślinne zadebiutują w menu 11 kwietnia.