Sieć SPAR rozpoczyna kampanię „Wiosenne smaki w SPAR”, w której promuje produkty na grill, nowalijki, wyroby wege, czy produkty bez laktozy. Wiele towarów to produkty marki własnej – wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Kampania „Wiosenne smaki” to bogata oferta i szeroki wybór produktów dostępnych we wszystkich sklepach sieci SPAR.
W katalogu „Wiosenne smaki” znalazły się m.in. młoda kapusta, świeża sałata w wielu wersjach, różnorakie kiełbasy, mięso i przyprawy na grilla, a także napoje, nabiał, lody i ryby. Klienci znajdą też ciekawe wiosenne przepisy na lekkie, wiosenne dania – śniadania, sałatki, a nawet fit batoniki.
Wiosna to nowa energia, dbałość o zdrowie i nowe smaki. Dlatego specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy szeroki wybór produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Zachęcamy też do zakupów w segmencie marki własnej SPAR – cały czas rozwijamy ofertę, obecnie do wyboru jest ponad 300 różnych artykułów, a do końca roku planujemy wprowadzić w sumie około 700 indeksów. Sieć SPAR to partnerstwo między nami, a naszymi niezależnymi sprzedawcami. Wraz z naszymi dostawcami niezależni detaliści budują polską gospodarkę i zapewniają dobre, solidne zatrudnienie wielu osobom. Widzimy wiele synergii z naszymi lokalnymi producentami, a jednym z nich jest nasza podstawowa wartość „Rodzina”. Wielu producentów to firmy rodzinne i wierzymy, że współpracując z nimi wszyscy odniesiemy sukces. Zachęcamy niezależnych detalistów do dołączenia do rodziny SPAR
– podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.
Sieć SPAR promowała także polskich producentów w akcji „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, która obejmuje szeroki wybór pakowanych mięs i wędlin, mąki, pierogi, herbaty czy dżemy.