Dyrektor ds. Marketingu i PR w firmie Recman, odpowiedzialny za rozwój i strategię marki, autor wielu nieszablonowych działań marketingowych i sprzedażowych. Ekspert zarządzania siecią detaliczną i marketingu mody.
Wojciech Tulwin z branżą retail związany od ponad 8 lat. Karierę w firmie Recman rozpoczął w 2009 roku awansując po kilku latach na stanowisko dyrektora. To pozwoliło mu zdobyć szerokie doświadczenie i umiejętności menedżerskie. Za największy sukces uważa skuteczne zarządzanie siecią ponad 80 salonów, stworzenie całościowej struktury firmy oraz kompletną zmianę wizerunku marki Recman. Wraz ze swoim zespołem opracowuje i realizuje strategię firmy zapewniając jej coroczny wzrost.
Najbardziej ceni kreatywność i otwartość oraz trwałe relacje z zespołem i partnerami biznesowymi. W codziennej pracy wymaga najwyższych standardów oraz szczególnej dbałości o detale. Chętnie motywuje swój zespół, na bieżąco obserwuje zmieniające się trendy, by skutecznie odpowiadać na nowe wyzwania.
Wojciech Tulwin jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz programu Partnership in International Management, w ramach którego studiował w Asian Institute of Management. Pomysłodawca i założyciel pierwszej studenckiej organizacji modowej – Fashion Management Club, a także absolwent programu rozwojowego First-Time Manager.
Moda to jego pasja, do której podchodzi z zaangażowaniem i szczerym entuzjazmem. Prywatnie – mąż i ojciec bliźniąt, lubiący aktywny tryb życia, a w szczególności tenis i podróżowanie.