12 miesięcy pod znakiem ekspansji: KiK zakończył 2017 rok imponującym sukcesem

2018-01-10 | 11:32

Zaledwie 6 lat temu, by zrobić zakupy w KiK, konieczna była wyprawa do Niemiec, Czech lub na Słowację. Dziś, z początkiem 2018 r., marka może się pochwalić ponad 200 sklepami o łącznej powierzchni ponad 100 tys. mkw. na terenie całej Polski – od stolicy, po duże i średnie miasta oraz mniejsze miejscowości. To niewątpliwy sukces, który bynajmniej nie oznacza końca ekspansji sieci na polskim rynku.

Założenia na nadchodzący rok i kolejne lata są jeszcze bardziej ambitne. Firma, która już należy do wiodących detalistów na polskim i europejskim rynku, zamierza poszerzać sieć swoich sklepów w Polsce w tempie kilkudziesięciu na rok.

Wraz z przyjętym tempem rozwoju systematycznie wzrasta liczba pracowników KiK, która obecnie wynosi około półtora tysiąca, a w ciągu najbliższych lat może wzrosnąć kilkukrotnie. Tym samym KiK ma szansę znaleźć się w czołówce pracodawców w naszym kraju.

Konsekwencja, przemyślana strategia i doświadczenie

Co stoi za sukcesem firmy, która w ciągu niespełna 6 lat zdołała zbudować na polskim rynku nie tylko silną, ale – co równie istotne – stabilną pozycję stawiającą ją w czołówce liderów branży? Konsekwencja, przemyślana strategia i doświadczenie, które sięga 1994 r. Wtedy to w Düsseldorfie Stefan Heinig otworzył pierwszy sklep pod szyldem KiK – marki, która obecnie dysponuje siecią ponad 3400 sklepów w 10 europejskich krajach i nieustannie się rozrasta. W imponującym tempie, czego idealnym przykładem jest przebieg ekspansji, która objęła kilkadziesiąt polskich miast i miejscowości. Tylko w ubiegłym roku firma otworzyła w kraju aż 53 nowe sklepy – to, w przeliczeniu, średnio więcej niż jeden tygodniowo.

Dynamizm rozwoju marki w Polsce, którego skalę obrazuje fakt, iż w chwili obecnej dysponuje ona łącznie ponad 100 tys. m² powierzchni handlowej, idzie w parze z bezkompromisowym podejściem do oferowania klientom najwyższej jakości – przede wszystkim w kwestii oferty produktowej, ale także obsługi klientów. Bogaty i zgodny z najnowszymi trendami asortyment prezentujący najwyższą jakość w korzystnej relacji do ceny, jak również obsługa na najwyższym poziomie są tym, co niezmiennie przyciąga kupujących do sklepów KiK. Świadczy o tym nie tylko ogromna liczba stałych klientów, ale też fakt, że dwa lata z rzędu (w 2016 i 2017 roku) marka została przez nich uhonorowana Złotym Laurem Klienta w kategorii „jakość obsługi”.

Nie tylko sklepy: wielokierunkowa ekspansja

Miniony rok funkcjonowania sieci w Polsce to przede wszystkim wspomniana już ekspansja. Zarówno w świecie rzeczywistym – mierzona otwarciami kolejnych sklepów – ale także wirtualnym. Jako nowoczesna marka, która w centrum starań niezmiennie stawia zadowolenie klienta, KiK rozbudowuje swoją działalność w sieci tak, by odpowiedzieć jego rosnącym wymaganiom i potrzebom. Stąd, oprócz stanowiącej wizytówkę, a zarazem bazę najistotniejszych dla konsumentów informacji strony internetowej, firma skupia wiele wysiłków wokół rozwijania swoich profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych – wśród nich można wyróżnić prowadzony od maja 2017 roku profil sieci na Instagramie.

Jako firma hołdująca zasadom odpowiedzialności społecznej, KiK swoją obecność zaznacza również w ramach działalności, która na różne sposoby angażuje i wspiera Polaków. Do najgłośniejszych akcji w 2017 roku należy przekazanie pieniędzy zebranych przez klientów sklepów KiK. Łącznie przekazano już 160 000 zł na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Stowarzyszenia „Piękne Anioły” i Fundacji Happy Kids. Środki wsparły edukację dzieci i młodzieży. Oprócz tego sieć doceniła też kreatywnych influencerów, którzy wykazywali się inwencją w trwającym 4 miesiące konkursie dla blogerów. KiK kolejny rok aktywnie wspiera także działalność akcji „Ośmiorniczki dla wcześniaków”.

Owocna przeszłość, ekscytująca przyszłość

– 2017 rok był dla marki KiK niezwykle owocny, zwłaszcza w kwestii ekspansji na polskim rynku. Już teraz mogę powiedzieć, że założenia i cele projektowane na minione 12 miesięcy udało się nam zrealizować w 100 procentach. Niezmienne zaangażowanie naszych pracowników i pozytywny feedback ze strony klientów sprawiają, że w nadchodzący rok spoglądam z ekscytacją i przekonaniem, że na jego końcu również czeka na nas sukces

– podsumowuje dyrektor generalny KiK, Mariusz Kulik.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

12 miesięcy pod znakiem ekspansji: KiK zakończył 2017 rok imponującym sukcesem

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.