14 najemców Galerii Jurajskiej przedłuża umowy

2019-06-19 | 11:15

Najemcy Galerii Jurajskiej są zadowoleni z działalności w tym największy w Częstochowie centrum handlowym. Tylko w pierwszych tygodniach II kwartału 2019 roku aż 14 marek zdecydowało się na przedłużenie wygasających umów najmu z właścicielem obiektu.

Zostają na dłużej 

Marki, którym kończą się umowy najmu z Galerią Jurajską przedłużają je na kolejne lata. W ostatnich tygodniach taki ruch wykonało aż 14 dotychczasowych najemców częstochowskiej galerii, w tym aż 5 segmentu modowego. W sumie prolongaty objęły powierzchnię aż 6750 m kw.  

Wśród brandów, które dalej będą obecne w Jurajskiej znaleźć można najemców niemal z każdego segmentu oferty, w tym m.in. Cinema City, McDonald’s, H&M, Pawo, Solar, Selini, Levi’s, RTV EURO AGD, Twoje Soczewki, kwiaciarnię Clivia, kantor Exchange Group czy biuro podróży TUI. 

Marki, które raz nam zaufały, podtrzymują to zaufanie i dalej inwestują w swój rozwój w Galerii Jurajskiej. Ten pozytywny trend widzimy zarówno wśród dużych graczy rynkowych, w tym polskich i zagranicznych sieci, jak również wśród lokalnych biznesmenów, którzy prowadzą u nas swoje własne koncepty lub franczyzy 

- mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektor Galerii Jurajskiej.

Co ważne, ostatnie decyzje to nie odosobnione zjawisko. Tylko w ciągu ostatniego roku aż 30 najemców przedłużyło umowę najmu z Galerią Jurajską. 15 zdecydowało się na dodatkowe inwestycje np. powiększenie lokalu, remont lub przeprowadzkę do nowego lokalu. W większe lokale zainwestowały m.in. marki:  Cropp, House, Sinsay czy Bajkowy Labirynt. 

Galeria Jurajska jest w 100 proc. wynajęta. Jest to poziom komercjalizacji, jaki osiągnęliśmy pod koniec ubiegłego roku. Ten wynik to także spora zasługa obecnych najemców, którzy pomimo kończących się umów, decydują się zostać u nas na kolejne lata. To pokazuje jak dobrym domem dla wielu marek jest dziś nasze centrum handlowe

- mówi Borecka - Suda.

Pozycja Jurajskiej coraz mocniejsza

Ale nie tylko to przekonuje dziś najemców. Za decyzjami o przedłużeniu umów stoją przede wszystkim twarde dane. Przykład? Galeria Jurajska to dziś jedno z nielicznych centrów handlowych, które utrzymuje rosnący fooftall pomimo obowiązującej od ponad roku ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta. 

W 2018 roku zakupy zrobiło tu ponad 7,2 mln klientów, tj. o blisko 3 proc. więcej niż w 2017 roku. Także pierwsze pięć miesięcy 2019 roku pokazują, że ten trend Jurajska dalej utrzymuje, pomimo spadków na polskim rynku. Tylko od stycznia do maja Jurajska zanotowała aż 4,4 proc. wzrost liczby klientów w stosunku do tego samego okresu w 2018 r.

Najemcy widzą, jak wiele pracy wkładamy w to, aby być miejscem popularnym i chętnie odwiedzanym zarówno przez nowych, jak i stałych klientów. Widzą także, że od otwarcia, czyli już 10 rok z rzędu udaje się nam utrzymać stały wzrost liczby odwiedzających i to pomimo trudności, jakie pojawiły się na rynku. Dostrzegają więc w nas potencjał, ale także potencjał całego lokalnego rynku

- mówi.

Nie bez znaczenia są także obroty. Miniony rok przyniósł ich wzrost aż o 5 proc. w porównaniu do 2017 r. Pierwsze 5 miesięcy tego roku to również wzrost rok do roku  aż o 6,1 proc. Przekonuje także coraz atrakcyjniejsze otoczenie dla prowadzenia biznesu, jakie tworzy centrum handlowego. 

Od kilku lat Galeria Jurajska to jeden z najbardziej inwestujących w siebie  obiektów handlowych w województwie śląskim. Ostatnie lata przyniosły tutaj m.in. modernizację food court, stworzenie nowych stref wypoczynkowych, modernizację pasaży na poziomie 2, budowę ogrodu miejskiego nad rzeką Wartą, a także liczne inwestycje w technologię w tym w najnowocześniejszy w Polsce system parkingowy.

Dzięki inwestycjom nie tylko się modernizujemy, ale przede wszystkim nadążamy z zmieniającym się rynkiem i panującymi trendami związanymi z kształtowaniem przestrzeni obiektów takich jak nasz. Tym samym tworzymy nowoczesne otoczenie handlowe i poza handlowe przyjazne markom i klientom

- mówi Borecka-Suda.
 
Kluczowa dla decyzji pozostaje także pozycja centrum handlowego na lokalnym rynku. Ta z roku na rok się umacnia, zarówno ze względu na coraz ciekawszą i stale rozwijaną ofertę, zwłaszcza w segmencie modowym i rozrywkowym, jak również ze względu na działania marketingowe, które wspierają pozycjonowanie obiektu.

Jesteśmy dziś jedynym obiektem handlowo-rozrywkowym tej skali w promieniu 90 km. To sprawia, że zakupy robią u nas nie tylko mieszkańcy Częstochowy, ale także mieszkańcy okolicznych powiatów, a nawet powiatów z woj. łódzkiego czy opolskiego. Dzięki temu nasi najemcy zyskują dostęp do niezwykle szerokiego rynku, który swoim zasięgiem obejmuje już ponad milion osób

- dodaje. 

Tagi: Anna Borecka-Suda Galeria Jurajska
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

zobacz więcej informacji o: Galeria Jurajska

Zobacz także

14 najemców Galerii Jurajskiej przedłuża umowy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.