17 tysięcy wizyt tajemniczych klientów w outletach NEINVER

2019-11-21 | 16:00

17 tysięcy wizyt odbyli tajemniczy klienci, odwiedzający centra zarządzane przez NEINVER, by sprawdzić jakość obsługi w salonach outletowych i standardy samych obiektów. Polskie outlety FACTORY od lat zajmują czołowe miejsca w podsumowaniu europejskich wyników firmy, obok Niemiec i Francji. Badania „Mystery shopping” prowadzone są od pięciu lat.

Badanie Mystery Shopping prowadzone jest dwa razy w roku przez profesjonalną firmę, działającą na zlecenie NEINVER. To trzy moduły, które ustalić mają jakość działania samego centrum, poszczególnych sklepów jak i restauracji. Podsumowanie daje solidną wiedzę o tym, co należałoby zmienić, by wzmacniać i poprawiać doświadczenia zakupowe outletowych łowców okazji. Badania prowadzone są od pięciu lat, a w ostatnim cyklu outlety FACTORY osiągnęły wynik 91 procent. To stabilny poziom, który sukcesywnie rośnie na przestrzeni lat, dając świadectwo pozytywnych zmian.

- Zarówno światowe jak i lokalne marki, nawet te największe, doceniają nasze spojrzenie z zewnątrz, skrupulatnie analizując wyniki przeprowadzonych badań.  Podczas gdy one w wewnętrznych analizach tego typu najczęściej skupiają się na wiedzy o sprzedawanej ofercie, my badamy, jak w sklepie czuje się klient i co należałoby poprawić czy udoskonalić

- mówi Ewa Spychalska, International Retail Manager NEINVER.

- Na tle branży wyróżnia nas kompleksowa analiza procesu zakupowego - od momentu wejścia klienta do sklepu, przez interakcję ze sprzedawcą, po dokonanie zakupu, obsługę przy kasie i pożegnanie. By mieć pełen obraz jakości obsługi, badania wykonujemy w różne dni tygodnia, o różnym natężeniu ruchu, co daje sklepom dużą wiedzę o tym, jak zespoły radzą sobie w zależności od warunków

- mówi Klaudia Czyżak – Janyszko, Retail Manager Poland w NEINVER.

W ankiecie dotyczącej centrów już na początku badane jest oznakowanie w przestrzeniach miejskich, czy  skutecznie pomogło w dotarciu do outletu, a później parking, czy był bezpieczny, dobrze oświetlony i zorganizowany. Po wejściu do obiektu analizie poddawany jest punkt informacyjny. To ważne, by pełnił swoją rolę na najwyższym poziomie. Kolejno weryfikowana jest nawigacja po centrum, czystość toalet i przestrzeni wspólnych, a także oznakowanie, a nawet swobodny dostęp do internetu.

Kolejno badany jest sklep. Tu ważny jest już wygląd samej witryny, który zachęcać ma do wejścia i zakupów. Później odpowiednia ekspozycja towarów i jak najlepszy kontakt ze sprzedawcą – od powitania, stosownego zainteresowania naszym celem zakupowym, dobrej poradzie, zaproponowaniu zakupów komplementarnych, po sam finał, w postaci transakcji zakupu i odpowiedniego pożegnania.

NEINVER modyfikuje ankiety tajemniczego klienta, bacznie obserwując rynek, na co warto czy trzeba zwrócić uwagę. Tak w ostatnim czasie, firma rozpoczęła badanie jakości usług gastronomicznych, czy proces zakupowy oczami turysty. Jako pierwsze, tajemniczy turyści odwiedzili FACTORY Kraków, zlokalizowane w pobliżu międzynarodowego portu lotniczego.

Tagi: Ewa Spychalska Factory Annopol Factory Kraków Factory Outlet Poznań Factory Ursus Neinver Raport Klaudia Czyżak
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

17 tysięcy wizyt tajemniczych klientów w outletach NEINVER

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.