Produkty NeoNail – marki specjalizującej się w lakierach i akcesoriach do pielęgnacji oraz stylizacji paznokci - można kupić już w 200 punktach sprzedaży w galeriach handlowych w Polsce. Jubileuszowa wyspa ruszyła 15 listopada br. w Galerii Libero w Katowicach.
W listopadzie stoiska firmowe rozpoczęły również działalność w Gliwicach, Ostrowcu Świętokrzyskim, Pruszkowie oraz Bielsko-Białej. Tym samym NeoNail kontynuuje swoją strategię i otwiera punkty sprzedaży także w mniejszych miastach, ponieważ wszędzie jest moda i zapotrzebowanie na manicure hybrydowy.
Poza galeriami produkty NeoNail można kupić w blisko 1000 punktach w Polsce. W większości są to multibrandowe drogerie, ale marka rozbudowuje też sieć placówek pod własnym szyldem. Obecnie działa 200 punktów sprzedaży w galeriach handlowych, w tym 136 własnych i 64 franczyzowe w 100 miastach Polski. To najwięcej na polskim rynku w branży lakierów hybrydowych. W ubiegłym roku w tym samym okresie sieć NeoNail w centrach handlowych liczyła 100 sklepów.
Galerie handlowe to najatrakcyjniejsze lokalizacje, ponieważ generują duży ruch. Warto stawiać na centra z dużym przepływem klientów, dogodnym dojazdem oraz parkingiem. Te elementy zapewniają wysoki obrót. Dotychczas w większości NeoNail otwierał swoje placówki w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Zauważamy jednak potencjał mniejszych miejscowości, gdzie jest duża siła nabywcza, mniejsza konkurencja i duże potrzeby, jeśli chodzi o manicure hybrydowy. Punkty NeoNail można otwierać zarówno w formie sklepów, jak i wysp handlowych. Nie ma opłat licencyjnych, franczyzowych ani marketingowych. W ramach naszego programu franczyzowego przygotowujemy indywidualny projekt wyspy lub lokalu, dostosowany do potrzeb partnera. Oferujemy pełne wsparcie marketingowe oraz szeroki wachlarz promocji, przewidziany na inaugurację wyspy
– mówi Sabina Frąckowiak, manager sieci franczyzowej NeoNail.