210 wysp handlowych w sieci NeoNail

2019-01-04 | 14:37

W galeriach handlowych przybywa wysp handlowych sieci NeoNail. Rok 2018 producent lakierów hybrydowych do paznokci zamknął z 210 punktami sprzedaży w 104 miastach. Marka oferująca produkty i usługi do pielęgnacji paznokci jest liderem w swojej branży w tej kategorii. Poza galeriami produkty NeoNail można kupić w blisko 1000 punktach w całej Polsce. W większości są to multibrandowe drogerie. Sieć dystrybucji uzupełnia e-sklep www.neonail.pl.

Łącznie w 2018 roku otworzono 67 punktów, w tym 26 wsyp franczyzowych i 40 własnych. Tylko w grudniu 2018 r. stoiska firmowe NeoNail rozpoczęły działalność w galeriach: Ptak Outlet Rzgów, w  Nowym  Sączu, w Gdańsku, w Zakopanem oraz Gubinie.

Obecnie działa 136 własnych i 64 franczyzowych punktów sprzedaży w galeriach handlowych. To najwięcej na polskim rynku w branży lakierów hybrydowych. Kluczem do sukcesu jest kompilacja kilku czynników: innowacyjnego produktu oraz kompleksowej oferty dostosowanej do najbardziej wymagających klientów.

- Odpowiadamy na potrzeby rynku. Oferujemy ponad 2500 produktów, w tym ponad 300 kolorów lakierów hybrydowych oraz niezbędne akcesoria do stworzenia perfekcyjnej stylizacji paznokci. Wystarczy wspomnieć, że tylko w 2018 roku wprowadziliśmy ponad 100 nowych produktów. Nie ustajemy w wysiłkach i ciągle zaskakujemy nasze klientki. Co ważne lakiery NeoNail posiadają certyfikaty i atesty, a także zostały przebadane dermatologicznie

- przekonuje Sabina Frąckowiak, manager ds. sieci franczyzowej NeoNail.

W planach na 2019 rok jest dalsza ekspansja. Nowoczesny design, duża powierzchnia ekspozycyjna i szeroki asortyment to wyróżniki wysp handlowych marki. Punkty NeoNail można otwierać zarówno w formie sklepów, jak i wysp handlowych. Nie ma opłat licencyjnych, franczyzowych ani marketingowych. - Proponujemy różne warianty kosztowe naszym potencjalnym franczyzobiorcom. W ramach naszego programu przygotowujemy indywidualny projekt wyspy lub lokalu dostosowany do potrzeb partnera. Oferujemy pełne wsparcie marketingowe oraz szeroki wachlarz promocji na inaugurację wyspy – dodaje Sabina Frąckowiak.

Tagi: NeoNail Rozwój sieci handlowych Sabina Frąckowiak
Oceń artykuł:

Źródło: NeoNail

210 wysp handlowych w sieci NeoNail

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.