25 lat marki DALIA Lingerie

2019-06-28 | 14:08

Polska marka bielizny DALIA Lingerie obchodzi w tym roku jubileusz 25-lecia na rynku. W tym czasie zwiększyła swoją produkcję aż o 400%, a lokalna sprzedaż ewoluowała w międzynarodową dystrybucję. Jakim działaniom zawdzięcza taki wynik?

DALIA Lingerie sukces odnajduje w dobrej jakości, wyspecjalizowanych produktach oraz umiejętnie wykorzystywanym działaniom marketingowym. Realistyczny storytelling, real-time i cross marketing, a także co-branding, czyli współpraca ze spójnymi ideowo partnerami to mocne filary strategii komunikacji marki. DALIA od wielu sezonów współpracuje także z mikroinfluencerami, dzięki czemu systematycznie zwiększa zasięgi swoich kanałów w social mediach.

25. jubileusz

Świętowanie okrągłych urodzin DALIA rozpoczęła na największym wydarzeniu w branży bieliźniarskiej – targach Salon Bielizny w łódzkiej hali EXPO, na których pojawi się także jesienią. W ręce klientek obok dwóch custompublishingowych, sezonowych magazynów #SHAPEMEUP, trafił specjalny, jubileuszowy magazyn DALIA BASIC, promujący urodzinową kolekcję bazową pod hasłem #DaliaHereAndNow, czyli tu i teraz. Twarzami kampanii, zachęcającymi do samoakceptacji bez względu na rozmiar, zostały współpracująca z DALIĄ od wielu sezonów Aleksandra Kowal z agencji MODEL PLUS oraz modelka plus size – Justyna Czajka.

DALIA konsekwentnie realizuje współprace z niekonkurencyjnymi markami, łącząc zasięgi w social mediach. Z okazji urodzin przygotowała jubileuszowy KONKURS, w którym do wygrania m.in. pobyt w SPA oraz premierowe egzemplarze książki Moniki Jurczyk, znanej jako OSA Osobista Stylistka, w której cały rozdział o doborze bielizny zostanie poświęcony właśnie marce DALIA.

Od początku roku DALIA świętuje także w salonach firmowych, łącząc jubileusz ze wsparciem sprzedaży stacjonarnej oraz szkoleniami dla personelu. Hasłem Smart shopping marka zachęca do przemyślanych zakupów ze stylistką w salonach firmowych oraz promuje swoją przyjazną środowisku, w 100% polską produkcję.

Innowacje

25-lecie DALIA wykorzystuje do wdrożenia nowych rozwiązań w sklepie on-line. Klientki już teraz mogą wybrać walutę płatności, metodę PayPo, ułatwiającą zwroty lub wymiany zakupionych produktów, a także osobisty odbiór przesyłki w salonie. Promując ostatnie z wymienionych rozwiązań, DALIA skraca łańcuch dystrybucji, rezerwując dostępny w salonach asortyment dla wybierających odbiór osobisty klientek on-line. Ograniczenie emisji spalin to niejedyne proekologiczne rozwiązanie w salonach marki. W tym roku DALIA całkowicie rezygnuje z wykorzystania plastikowych toreb w sklepach firmowych, promując sprzedaż stacjonarną obowiązującym wyłącznie w salonach programem lojalnościowym ze stałą zniżką na zakupy wysokości nawet 10%. Systematycznie inwestuje także w rozwój parku maszynowego, regularnie wzbogacając go o nowe, przyjazne środowisku technologie.

Czas podsumowań

Statystyki marki są imponujące. W ciągu 25. lat DALIA stworzyła rozbudowaną sieć dystrybucji (16 salonów własnych i ponad 200 multibrandowych w Polsce, Europie, Kanadzie i USA), zatrudnia ponad 130 pracowników, w tym profesjonalne brafitterki obecne w każdym sklepie firmowym. Marka stworzyła 70 kolekcji i aż 350 fasonów bielizny oraz strojów plażowych. Rocznie produkuje ponad 150 000 sztuk, czyli o 120 000 więcej, niż w pierwszych latach działania. Zrealizowała 20 kampanii, min. z prezenterką i Miss Polonia 2011 Marceliną Zawadzką czy aktorką Martą Wierzbicką, wydała 9 custompublishingowych magazynów, zdobywając wyróżnienie Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz nagrodę w konkursie e-Commerce Polska Awards 2017 w kategorii Najlepsza Obsługa Klienta dla sklepu internetowego dalia.pl.

Tagi: Dalia
Oceń artykuł:

Źródło: Dalia

25 lat marki DALIA Lingerie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.