Pierwsze otwarcie w kwietniu miało miejsce w białostockim outlecie (15.04), natomiast salon outletowy marki 4F w nowej odsłonie i o większej powierzchni pojawił się na mapie zakupowej Sosnowca 24 kwietnia. Dzień później (25.04) salon firmowy wzbogacił ofertę zakupową galerii handlowej w Starogardzie Gdańskim, zlokalizowanej na rogu ulic Pomorskiej oraz Jana Pawła II. Koniec miesiąca należeć będzie z kolei do otwarcia nowego salonu w Jeleniej Górze (28.04) w powstającej tam galerii handlowej przy ul. Jana Pawła II oraz wznowienia działalności handlowej w powiększonym sklepie w Factory Outlet w Luboniu (29.04).
We wszystkich pięciu lokalizacjach powierzchnia całkowita sklepów wyniesie ponad 650 m kw. W maju oraz kolejnych miesiącach nastąpią kolejne otwarcia, co zgodne jest z planem rozwoju sieci handlowej marki. -
Do ponad 140 już istniejących salonów w roku bieżącym dołączy kolejnych 16 nowych projektów. Ponadto odbędzie się co najmniej 11 remodelingów już istniejących sklepów, które obejmować będą modernizacje wystroju oraz powiększenie zajmowanej powierzchni - informuje Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.
Firma OTCF, właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Produkty marki to połączenie jakości, technologii i atrakcyjnego wzornictwa. Oferta doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz Polskim Związkiem Biathlonowym, a od 2014 roku do tego grona dołączył Polski Związek Łyżwiarstwa Szybkiego.
Tagi: