Eventy | Moda | Promocje | Rada Programowa | |
Retail News | Opinie Ekspertów | Ze świata | Gospodarka | Wydania Magazynu |
Wiosenne miesiące sprzyjają zmianom, także tym związanym z siecią sklepów. Dlatego też marka 4F w kwietniu kontynuuje otwieranie nowych lokalizacji oraz powiększa już istniejące salony.
We wszystkich pięciu lokalizacjach powierzchnia całkowita sklepów wyniesie ponad 650 m kw. W maju oraz kolejnych miesiącach nastąpią kolejne otwarcia, co zgodne jest z planem rozwoju sieci handlowej marki. - Do ponad 140 już istniejących salonów w roku bieżącym dołączy kolejnych 16 nowych projektów. Ponadto odbędzie się co najmniej 11 remodelingów już istniejących sklepów, które obejmować będą modernizacje wystroju oraz powiększenie zajmowanej powierzchni - informuje Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.
Firma OTCF, właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Produkty marki to połączenie jakości, technologii i atrakcyjnego wzornictwa. Oferta doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz Polskim Związkiem Biathlonowym, a od 2014 roku do tego grona dołączył Polski Związek Łyżwiarstwa Szybkiego.