77. wyścig Tour de Pologne - Carrefour Polska tradycyjnie Sponsorem

2020-08-07 | 10:37

Carrefour Polska po raz czwarty z rzędu został Sponsorem Głównym Tour de Pologne. Wsparcie wydarzenia stanowi wyraz aktywnego zaangażowania sieci w długoterminową strategię transformacji żywieniowej, promującą zdrowy styl życia i realizowaną w Polsce od 2018 roku. 77. edycja wyścigu odbywa się w dniach 5-9 sierpnia pod patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - Andrzeja Dudy.

Prestiżowy Tour de Pologne jest jednym z najważniejszych wyścigów kolarskich na świecie. Posiada długoletnią tradycję, międzynarodową markę oraz światowy poziom. Jest najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym w Polsce. Podczas 77. wyścigu kolarze z całego świata zmierzą się z wyjątkową, bo podzieloną tylko na 5 etapów trasą, liczącą blisko 900 km. Patronat nad tegorocznym Tour de Pologne objął Prezydent Polski, Andrzej Duda, a wyścig ma na celu upamiętnienie setnej rocznicy urodzin Jana Pawła II – Papieża-Polaka, który przywiązywał wielką wagę do sportu i aktywnie go uprawiał.

- Ponad 90 proc. Polaków postrzega wyścig Tour de Pologne jako wydarzenie propagujące zdrowy styl życia. Zdrowie oraz wspierająca je aktywność fizyczna stanowią istotne elementy strategii transformacji żywieniowej Carrefour, realizowanej poprzez odejście od masowej dystrybucji na rzecz oferowania wysokojakościowej i przystępnej cenowo żywności dla wszystkich. Cieszymy się, że również w tym roku możemy aktywnie promować wśród Polaków najcenniejsze wartości związane ze zdrowiem oraz wspieraniem tego co lokalne i bliskie naszym sercom. Z pewnością takim wyścigiem jest Tour de Pologne

– mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Od momentu zaangażowania się Carrefour we wsparcie wydarzenia, w wyścigu dla amatorów czynny udział biorą pracownicy sieci, którzy stworzyli ponad 20-osobowy zespół Carrefour Cycling Team. W tym roku najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbywa się w odmiennej rzeczywistości. Pandemia koronawirusa wymusiła skrócenie wyścigu do 5 etapów oraz brak możliwości zorganizowania m.in. miasteczek kibica czy właśnie Tour de Pologne Amatorów. Niemniej wsparcie pracowników Sponsora Głównego nie słabnie. W nowych okolicznościach zdecydowali się oni wziąć udział w wyścigu - tym razem wirtualnie, poprzez aplikację dla kolarzy, mierzącą aktywność fizyczną.

- Nasi pracownicy jadą aktywnie w wirtualnym wyścigu w aplikacja Strava. Jako zespół nakręciliśmy już wspólnie prawie 2 tys. km. Nasze zaangażowanie i determinacja pokazuje, jak ważne dla naszych koleżanek i kolegów z Carrefour, są wartością związane ze zdrowiem i aktywnością fizyczną oraz, że pracując w Carrefour, wszyscy podzielamy te same wartości. To bardzo motywujące – mówi Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska, kapitan zespołu Carrefour Cycling Team.

Angażując się Tour de Pologne firma konsekwentnie realizuje założenia kampanii „Wyścig po zdrowie”. W jej ramach Carrefour aktywnie promuje wśród klientów aktywność fizyczną oraz prowadzi edukację na temat zasad zdrowego odżywiania. Kampania jest elementem strategii transformacji żywieniowej, której Carrefour chce się stać światowym liderem, oferując klientom zdrową i bezpieczną żywność wysokiej jakości w przystępnych cenach. Strategia firmy opiera się na filozofii jeść mniej, ale lepiej. Badania naukowe potwierdzają bowiem, że wysokiej jakości żywność, wytworzona w sposób zrównoważony lub ekologiczny, z wysokiej jakości składników oraz pozbawiona sztucznych dodatków, ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Dlatego Carrefour inwestuje w Polsce w rozwój i promocję oferty produktów ekologicznych i lokalnych, poprawia skład produktów marki własnej oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowego stylu życia. W niełatwym czasie pandemii, działania firmy nakierowane są również na zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa i troskę o zdrowie klientów, pracowników i partnerów sieci.   

Tagi: Carrefour Michał Sacha Tour de Pologne
Oceń artykuł:

Źródło: Carrefour

77. wyścig Tour de Pologne - Carrefour Polska tradycyjnie Sponsorem

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.