Agencja Artystyczna Atrybut obecna jest na rynku eventów od 2009 roku. Choć swoją działalność rozpoczęła w Gdańsku, z powodzeniem realizuje zlecenia w centrach handlowych na terenie całej Polski.
Do tej pory zorganizowali blisko 700 wydarzeń o różnym charakterze. Każde z nich miało pozytywny wpływ na wskaźnik odwiedzalności galerii handlowej, co potwierdza efektywność działań.
Skuteczność wynika z wieloletniego doświadczenia, profesjonalnego zespołu, a także kompleksowego podejścia do realizowanych projektów. Przygotowując event w centrum handlowym, pracownicy Atrybut biorą pod uwagę wiele czynników, m.in. lokalizację, porę roku czy charakter lokalnej społeczności i jej upodobania. Wsłuchują się również uważnie w oczekiwania swojego Klienta. Dzięki temu oferowane przez nich animacje są dopasowane do potrzeb wszystkich odbiorców i przynoszą oczekiwane efekty.
Jako agencja artystyczna firma specjalizuje się w eventach o charakterze kulturalnym i twórczym skierowanym do rodzin z dziećmi. W ofercie znajdują się m.in. spektakle teatralne i pokazy artystyczne, warsztaty i spotkania edukacyjne, zabawy i imprezy okolicznościowe oraz dodatkowe atrakcje, stanowiące uzupełnienie głównego programu.
Każda z oferowanych przez Atrybut animacji niesie ze sobą cenne wartości, które pozwalają przyciągnąć uwagę klientów centrum handlowego i w pełni zaangażować ich w wydarzenie. Z doświadczenia firmy wynika, że udział w organizowanych przez nich atrakcjach jest dla Klientów centrów wspaniałą okazją do spędzenia czasu wolnego w gronie najbliższych.
http://atrybut.com.pl/
https://www.facebook.com/Atrybutevent/
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: