Agencja marketingu zintegrowanego BWP Polska dołączyła do projektu Shopping Mall Marketing 2019

2018-09-27 | 09:00

Agencja marketingu zintegrowanego BWP Polska powstała w 2014 roku. Zespół to grupa specjalistów w zakresie kompleksowego budowania i realizacji strategii marketingowych, reklamowych i eventowych w Polsce i Europie.

Specjalizują się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla galerii handlowych, parków handlowych i sieci detalicznych w zakresie:

  • Budowy wartości marki, pozycjonowania, rozpoznawalnego wizerunku
  • Badań, marketingu, reklamy, promocji w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych skierowanych do klientów finalnych
  • Leasingu powierzchni handlowych, przebudowy/ rozbudowy i modernizacji centrów i sieci handlowych
  • Działań skierowanych do najemców  (w tym: programy lojalnościowe, szkolenia)
  • Komunikacji zewnętrznej i kompleksowej obsługi PR

Zakres świadczonych usług:

  • Audyt działań marketingowych
  • Badania marketingowe dla sieci handlowych – ilościowe, jakościowe
  • Przygotowanie kompleksowej strategii marketingowej dla obiektów handlowych
  • Planowanie budżetów marketingowych i ich egzekucja
  • Planowanie kampanii w kanałach online i offline
  • Działania w social media, w tym współpraca z influencerami
  • Projektowanie stron www oraz tworzenie aplikacji
  • Działania PR
  • Organizacja eventów, promocji, konkursów, programów lojalnościowych, loterii oraz imprez plenerowych, w tym masowych
  • Organizacja eventów licencyjnych – licencje Cartoon Network
  • Tworzenie stref relaksu wewnątrz i na zewnątrz galerii handlowych, place zabaw, aranżacja stref food court
  • Otwieranie pop-up stores dopasowanych do tenant mix Klientów
  • Wsparcie leasingu – broszury, materiały leasingowe
  • Programy lojalnościowe dla najemców
  • Szkolenia dla najemców z zakresu Obsługi Klienta, Visual Merchandisingu, Prawnicze

Są grupą pasjonatów, skupionych na potrzebach centrów handlowych. Dzięki specjalizacji branżowej pomagają tworzyć lub zmieniać tożsamość wizualną centrów lub sieci handlowych, tworząc dopasowane i silne w przekazie strategie i kampanie reprezentujące wizerunek i wartości firmy w kanałach tradycyjnych oraz w Internecie. Tworzą aplikacje, dedykowane strony www, posiadają narzędzia do zbierania baz oraz wysyłki newsletterów. Cały czas rozszerzają oraz modyfikujują swoją działalność, zależnie od potrzeb rynkowych.

W roku 2017 zostali licencjobiorcą Cartoon Network w zakresie organizacji eventów Niesamowity Świat Gumballa oraz Pora na Przygodę. Organizują wydarzenia najwyższej jakości, przyciągające rzesze Klientów na teren galerii. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii VR mogą zaoferować unikalne atrakcje, takie jak Malowanie Światłem – Tilt Brush, które zafascynują wszystkie maluchy. Dbają też o rozwój zdolności językowych oraz wspieranie kreatywności dzieci np. poprzez cykl zajęć w organizowanych przez nich szkołach programowania. Wszystkie rekomendowane przez nich działania skupiają się wokół realizacji założonych przez Klientów KPI, w szczególności zwiększaniu odwiedzalności galerii, obrotów najemców oraz realizacji innych założonych celów jakościowych wynikających z zaplanowanej strategii.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.

Edycja 7 (2018) w liczbach:

  • 1000 najważniejszych odbiorców sektora RETAIL (lista imienna)
  • 370 komentarzy eksperckich centrów i sieci handlowych oraz ekspertów od komunikacji B2C
  • 280 stron wydania katalogowego
  • 80 ekspertów od zarządzania, marketingu
  • 35 wybranych akcji marketingowych w centrach i sieciach handlowych
  • 1 Marketing Manager Roku
  • 1 wydanie w roku (marzec)

Więcej o Shopping Mall Marketing


Czytaj online minioną edycję (280 stron)


Skontaktuj się z nami, zapytaj o udział w edycji 2019

 

Tagi: SMM2019 BWP Polska
Oceń artykuł:

Źródło: BWP Polska

Agencja marketingu zintegrowanego BWP Polska dołączyła do projektu Shopping Mall Marketing 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.