Agencja marketingu zintegrowanego BWP Polska powstała w 2014 roku. Zespół to grupa specjalistów w zakresie kompleksowego budowania i realizacji strategii marketingowych, reklamowych i eventowych w Polsce i Europie.
Specjalizują się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla galerii handlowych, parków handlowych i sieci detalicznych w zakresie:
Zakres świadczonych usług:
Są grupą pasjonatów, skupionych na potrzebach centrów handlowych. Dzięki specjalizacji branżowej pomagają tworzyć lub zmieniać tożsamość wizualną centrów lub sieci handlowych, tworząc dopasowane i silne w przekazie strategie i kampanie reprezentujące wizerunek i wartości firmy w kanałach tradycyjnych oraz w Internecie. Tworzą aplikacje, dedykowane strony www, posiadają narzędzia do zbierania baz oraz wysyłki newsletterów. Cały czas rozszerzają oraz modyfikujują swoją działalność, zależnie od potrzeb rynkowych.
W roku 2017 zostali licencjobiorcą Cartoon Network w zakresie organizacji eventów Niesamowity Świat Gumballa oraz Pora na Przygodę. Organizują wydarzenia najwyższej jakości, przyciągające rzesze Klientów na teren galerii. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii VR mogą zaoferować unikalne atrakcje, takie jak Malowanie Światłem – Tilt Brush, które zafascynują wszystkie maluchy. Dbają też o rozwój zdolności językowych oraz wspieranie kreatywności dzieci np. poprzez cykl zajęć w organizowanych przez nich szkołach programowania. Wszystkie rekomendowane przez nich działania skupiają się wokół realizacji założonych przez Klientów KPI, w szczególności zwiększaniu odwiedzalności galerii, obrotów najemców oraz realizacji innych założonych celów jakościowych wynikających z zaplanowanej strategii.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: