Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane na terenie całej Polski, które należą do Tesco Polska. W pasażach dzięki różnorodnej ofercie i optymalnej powierzchni można zrobić szybkie i kompleksowe zakupy w jednym miejscu. Pasaże Tesco mają zróżnicowaną i dopasowaną do potrzeb klientów ofertę.
Z okazji 20-lecia obecności na polskim rynku Pasaże Tesco przygotowały mnóstwo atrakcji. W wybranych lokalizacjach zostały zorganizowane urodzinowe eventy poprzedzające kulminacyjne wydarzenie zwieńczające celebrację jubileuszu. Na klientów czekały otwarcia nowych marek dotychczas nieobecnych w Pasażach Tesco, a także specjalne oferty i promocje. 20-leciu Pasaży Tesco towarzyszyła również urodzinowa kampania wizerunkowa, której celem była promocja jubileuszu, ale również upgrade wizerunku centrów handlowych.
Cele projektu:
Grupy docelowe:
Narzędziw wykorzystywane w kampanii:
Realizacja projektu
Okrągłe urodziny Pasaży Tesco to czas, kiedy marka chciała podziękować klientom za chwile spędzone razem oraz zaprosić do wspólnego świętowania wraz z ambasadorem Mateuszem Gesslerem oraz innymi gwiazdami.
Celebrowanie urodzin rozpoczęło się we wrześniu, kiedy został zorganizowany konkurs dla dzieci i ich rodziców konkurs „Śniadanie na szóstkę”. Polegał on na zrobieniu zdrowego i kreatywnego drugiego śniadania do szkoły dla dziecka. Nagrodą dla zwycięzcy były warsztaty kulinarne pod wodzą Mateusza Gesslera.
15 października z kolei został ogłoszony ogólnopolski konkurs pod hasłem „20LatRazem”, w którym to uczestnicy mieli za zadanie dokończyć zdanie: „Gdy miałam/łem 20 lat…”. Nagrodą był rodzinny wyjazd do Londynu oraz kolacja na miejscu z Mateuszem Gesslerem. Dodatkowo z okazji 20 urodzin odbyły się eventy w Pasażach Tesco w Częstochowie i w Krakowie z udziałem jednego z najpopularniejszych Tik-Tokerów/Influencerów - Dominika Rupińskiego.
Na odwiedzających czekało w tych dniach dużo niespodzianek! Każdy miał możliwość zrobienia sobie zdjęcia z influencerem, a na aktywnych użytkowników social mediów czekały słodkie upominki pod postacią waty cukrowej „So sweet” Dominika Rupińskiego.
Kulminacyjną datą był 26 października, kiedy to w Pasażu Tesco na warszawskim Gocławiu odbył się zwieńczający celebrację event z udziałem gwiazd: Natalii Siwiec, Doroty Gardias i Małgorzaty Rozenek- Majdan, influencera Dominika Rupińskiego oraz ambasadora marki Mateusza Gesslera. Podczas wydarzenia gwiazdy wspólnie pokroiły tort, częstując nim klientów centrum handlowego.
Wtedy został też rozstrzygnięty konkurs „Śniadanie na szóstkę”, a najmłodsi mogli wziąć udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Mateusza Gesslera.
Event przyciągnął wielu gości, którzy z chęcią robili sobie zdjęcia z gwiazdami i brali udział w atrakcjach przygotowanych przez markę.