Program „Tak smakuje dziękuję” to pierwsza realizacja o charakterze branded content, w której partnerski udział bierze marka ALDI. Inicjatywa programu jest dość niestandardowa – najmłodsi będą dziękować swoim najbliższym gotując wraz z Pascalem, a do realizacji przepisów wykorzystują właśnie produkty spożywcze, które można znaleźć w sklepach sieci ALDI.
- Program ''Tak smakuje dziękuję'' to pierwszy telewizyjny projekt branded content, przy realizacji którego ALDI bierze udział. Wierzymy, że dzięki tak dobranym narzędziom marketingowym uda nam się poszerzyć grupę klientów, a sama formuła programu pozwoli nam zaprezentować bogaty asortyment, ale także wzbudzi same pozytywne emocje. Mamy nadzieję, że program spodoba się całym rodzinom, a jego oglądanie będzie doskonałą okazją do wspólnego spędzania czasu. Atmosfera każdego odcinka jest niepowtarzalna i co ważne, zbieżna z wartościami naszej marki. Chcemy, aby ALDI pokazywał się klientom właśnie w takim otoczeniu - autentycznym, pełnym dobrych i pozytywnym emocji, a taki jest właśnie ten program. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy przy tak radosnym i niepowtarzalnym projekcie
- mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce.
Każdy odcinek „Tak smakuje dziękuję” realizowany był w innej lokalizacji i w innym sklepie ALDI. Kamery pojawiły się w Sosnowcu, Pszczynie, Gdyni, Elblągu, Łodzi i Warszawie. W pierwszym odcinku poznamy trójkę młodych ludzi ze Śląska, którzy chcą podziękować swojemu mentorowi. Pan Tomasz to dla nich wzór do naśladowania – inspiruje ich nie tylko jako strażak, ratownik medyczny i nauczyciel zawodu, ale przede wszystkim jako bohater dnia codziennego. Zapowiedź pierwszego odcinka można obejrzeć na kanale YouTube marki ALDI.
- Powodem do dumy i radości jest to, że Pascal Brodnicki wiele razy podczas produkcji serialu podkreślał wartości marki ALDI, mówiąc - „Idziemy na zakupy. W tym sklepie znajdziemy najświeższe produkty”, „Znam sklep, w którym znajdziemy wszystko, czego potrzebujemy” – dodaje Agnieszka Barańska.
Po emisji każdego odcinka na stronie www.aldi.pl pojawią się przepisy na potrawy, które zostały przyrządzone przez najmłodszych. Każdy będzie mógł z łatwością ugotować smaczne dania, wykorzystując przy tym świeże produkty z ALDI.
Program składa się z 6 odcinków, które będą emitowane przez tydzień w każdą niedzielę o 17:25 na antenie TVN. Za realizację odpowiada zespół dentsu Polska (agencja produkcyjna The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect), partnerem jest marka ALDI oraz Tefal.