ALDI stawia na mobilne technologie w komunikacji z pracownikami i klientami

2021-08-25 | 12:00

ALDI uruchamia aplikację mobilną dla pracowników i wdraża nowe funkcjonalności w aplikacji konsumenckiej. Pod nazwą ALDI AtoM wystartował nowoczesny, mobilny kanał komunikacji wewnętrznej, który służy do szybkiej wymiany informacji pomiędzy pracownikami, przekazywania najważniejszych informacji, nowości, zmian i inicjatyw oraz integruje całą społeczność ALDI. Sieć odświeżyła także aplikację dla klientów, wzbogacając ją między innymi o przepisy kulinarne i usprawniając funkcje wyszukiwania.

ALDI Polska stawia na nowoczesną komunikację z pracownikami. Firma uruchomiła aplikację mobilną ALDI AtoM, która pozwala na szybkie i łatwe przekazywanie ważnych treści i zgłaszanie inicjatyw, a także umożliwia komentowanie, czy lajkowanie zawartości. ALDI AtoM, czyli ALDI to My pozwala też na zintegrowanie członków zespołu, niezależnie od miejsca pracy czy zajmowanego stanowiska. Poza komunikacją widoczną dla każdego użytkownika, pracownicy mogą kontaktować się ze sobą indywidualnie na prywatnym czacie.  

Wraz ze wzrostem zatrudnienia, rozbudową struktur w ALDI, rozwojem sieci i otwieraniem kolejnych sklepów stawiamy także na otwartą i prostą komunikację z pracownikami. Wiemy jak ważny jest transparentny dialog, umiejętność słuchania i wyciągania wniosków -  w końcu nikt nie zna marki tak dobrze jak jej pracownicy i klienci. Głos pracowników ma dla nas znaczenie, dlatego stworzyliśmy wewnętrzną aplikację, przy pomocy której mogą oni lepiej poznać się, inspirować, wymieniać doświadczeniami. To wszystko sprzyja otwartości i integracji rozproszonego po całym kraju zespołu

- mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji.

Aplikacja dostępna jest w wersji mobilnej lub webowej, na podstawie unikalnego loginu i hasła. Przewodnikami po jej świecie jest dwójka specjalnie stworzonych bohaterów marki – Aldik i Aldona. Dostęp do aplikacjijest dobrowolny oraz bezpłatny. Jej użytkownicy jako pierwsi informowani są o najważniejszych tematach związanych z firmą, mogą je komentować. Również każdy z użytkowników AtoMu może dzielić się swoimi postami, publikować treści, które są dla niego ważne, ciekawe, przyciągające. Służy do tego sociall wall nazwany #teamALDI. Daje to możliwość lepszego poznania różnych obszarów, ale przede wszystkim ludzi, którzy na co dzień tworzą ALDI. 

Instalacja aplikacji jest dobrowolna i chociaż można przez nią przekazywać różnego rodzaju informacje, nie służy ona do egzekwowania wykonywania poleceń służbowych.Za kreację, wdrożenie oraz codzienną obsługę aplikacji odpowiada Agencja Hand Made. 

To jednak nie koniec zmian. Sieć ALDI usprawniła także aplikację dla klientów uruchamiając nowe jej funkcjonalności. Teraz konsumenci znajdą w niej także przepisy, dzięki czemu wszystkie pomysły na ulubione dania będą mieli pod ręką.Przepisy podzielono na przydatne kategorie (np. desery, dania główne, dania wegetariańskie i wiele więcej), poziom trudności czy czas przygotowania. Wyszukanie ich umożliwia ikona lupki, dostępna u góry ekranu.Ulubione przepisy można zapisywać klikając w serduszko, a także dzielić się nimi z rodziną i znajomymi, dzięki funkcji udostępniania.Wszystkie składniki potrzebne do wykonania można również zapisać na liście zakupów, tak, aby wchodząc do sklepu o niczym nie zapomnieć i z łatwością przygotować pyszne danie. Aktualizacja aplikacji ALDI dostępna jest do pobrania na urządzenia Apple z APP STORE i urządzenia z systemem Android z GOOGLE PLAY.

Tagi: Agnieszka Barańska ALDI ALDI Polska
Oceń artykuł:

Źródło: ALDI

ALDI stawia na mobilne technologie w komunikacji z pracownikami i klientami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.