ALDI upraszcza system parkingowy i wprowadza płatności za pomocą aplikacji mobilnej

2020-07-06 | 13:00

W odpowiedzi na sugestie klientów sieć sklepów ALDI optymalizuje funkcjonowanie systemów parkingowych. Od 6 lipca sieć będzie współpracowała tylko z jednym operatorem, będzie nim firma APCOA. Na parkingach sieci obsługiwanych przez APCOA będzie działała też specjalna aplikacja mobilna umożliwiające m.in. opłacanie parkowania bez pobierania biletu. Rozwiązanie to gwarantuje higieniczne i całkowicie bezpieczne dokonywanie płatności za postój na parkingu. 

ALDI wprowadziło na swoich parkingach systemy parkingowe na przełomie 2017 i 2018. Od ubiegłego roku nadzór nad parkingami przy sklepach sprawowały dwie firmy, które przyjęły jeden spójny system zarządzania. Mając jednak na uwadze dobro klientów oraz dążąc do poprawy jakości świadczonych usług, ALDI podjęło decyzję o kontynuowaniu współpracy tylko z jednym operatorem parkingów, którym będzie firma APCOA. 

W ALDI bardzo poważnie podchodzimy do wszystkich zgłaszanych nam przez klientów problemów. Powtarzające się uwagi dotyczące nieprawidłowości w naliczaniu opłat za postój na parkingach wybranych sklepów sieci, stały się dla nas sygnałem do dokładniejszego przyjrzenia się pracy operatorów na naszych parkingach. W wyniku analizy zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy tylko z firmą APCOA, której sposób świadczenia usług nie budził żadnych zastrzeżeń

– mówi Agnieszka Musioł, Kierownik ds. Zarządzania Obiektami ALDI Polska.

W związku z wprowadzonymi zmianami przy sklepach ALDI pojawi się kolejne udogodnienie - opłaty za parkowanie dokonać będzie można również przy pomocy specjalnej aplikacji mobilnej APCOA Flow. Aplikacja ta pozwala na korzystanie z parkingu bez konieczności pobierania biletu – wystarczy zaznaczyć czas parkowania i rozpocząć sesję, a aplikacja sama pobierze odpowiednią opłatę.

Proponowana przez firmę APCOA aplikacja umożliwia higieniczne i całkowicie bezpieczne dokonywania płatności za korzystanie z parkingu, co ma szczególne znacznie w aktualnej sytuacji, kiedy po rozluźnieniu obostrzeń związanych z koronawirusem wznawiamy ponownie kontrole na naszych parkingach. Dużym atutem rozwiązania jest także możliwość przedłużania czasu parkowania bez konieczności powrotu do samochodu i otrzymywanie  po każdym parkowaniu mailowo potwierdzenia z danymi o całej sesji parkowania

– wyjaśnia Musioł. 

Do tej pory firma APCOA odpowiadała za systemy parkingowe przy sklepach sieci na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego. Teraz pod nadzorem operatora znajdzie się 38 płatnych parkingów przy sklepach ALDI. 

Zmiany operatora nie wpłyną w żaden sposób na znany już klientom system naliczania opłat za postój na parkingu. Tak jak dotychczas, w każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowy, pierwsza godzina postoju będzie bezpłatna, pod warunkiem pobrania biletu i umieszczenia go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu lub po uruchomieniu sesji w aplikacji mobilnej.Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci, godzina to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł.

Wszystkie potrzebne informacje na temat systemów parkingowych klienci znaleźć mogą na specjalnych tablicach informacyjnych umieszczonych na wjeździe na parking.  Dodatkowo, przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Na drzwiach wejściowych sklepów ALDI znajdują się plakaty z informacją o konieczności pobrania biletu.

Ujednolicenie systemu parkingowego i powierzenie nadzoru nad nim jednemu operatorowi, to kolejny krok ALDI w kierunku zapewnienia klientom komfortu zakupów. Sklepy sieci dyskontowych, usytuowane są bowiem często w centrach miast, w okolicach osiedli mieszkaniowych oraz biurowców i poprzez to są atrakcyjnym miejscem na pozostawienie samochodu nie tylko dla osób zainteresowanych zakupami. Wprowadzenie odpowiednich regulacji jest więc niezbędne dla zagwarantowania klientom przeznaczonych dla nich miejsc parkingowych. 

W przypadku wątpliwości dotyczących funkcjonowania systemu parkingowego lub zastrzeżeń, co do zasad jego funkcjonowania, klienci sklepów ALDI mają możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez podany w regulaminie adres mailowy i przesłać skan paragonu. We wszystkich sprawach związanych z kwestiami parkingowymi, pomocy klientom chętnie udziela Biuro Obsługi Klienta ALDI.

Tagi: ALDI Agnieszka Musioł
Oceń artykuł:

Źródło: ALDI

Zobacz także

ALDI upraszcza system parkingowy i wprowadza płatności za pomocą aplikacji mobilnej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.