Raport Zrównoważonego Rozwoju AmRest Holdings SE za rok 2018 jest już dostępny na specjalnej stronie: www.amrestcsr.com. Firma ujawnia w nim dane dotyczące czterech filarów strategii CSR AmRest: żywność, ludzie, środowisko, społeczności, podając wiele przykładów działań realizowanych w 2018 roku. Publikacja przygotowana zgodnie z międzynarodowym standardem GRI, zawiera również bezpośrednie nawiązanie do Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
AmRest jako najszybciej rozwijająca się w Europie firma, prowadząca restauracje m.in. KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, nieustannie zwiększa swoją skalę działania. Obecnie biznes AmRest liczy ponad 2100 restauracji największych światowych w 25 krajach. Rosnące portfolio marek i ekspansja na kolejne rynki oznacza poszerzające się grono interesariuszy, a co za tym idzie coraz większą odpowiedzialność. W odpowiedzi na oczekiwania otoczenia, firma prezentuje Raport, w którym pokazuje podejście do zrównoważonego rozwoju. Lektura publikacji jest doskonałą okazją, by zobaczyć AmRest „od kuchni”, zapoznać się z firmą jako pracodawcą, ale i przyjrzeć się działaniom Spółki na rzecz środowiska.
Dobre praktyki naszych marek opisane w publikacji to realne działania na rzecz m.in. środowiska czy lokalnych społeczności i prawdziwe historie, które za tym idą: ponad milion posiłków dla najbardziej potrzebujących, coraz więcej uśmiechów na twarzach beneficjentów i jeszcze więcej Wolontariuszy realizujących projekty społeczne. Z dumą dzielimy się efektami naszych działań w ramach strategii CSR, by inspirować kolejne podmioty do zaangażowania społecznego.
- mówi Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager w AmRest.
W ramach promocji Raportu AmRest rozpoczął właśnie projekt „Apetyt na pomaganie”, mający na celu zaangażowanie interesariuszy oraz edukację w zakresie działań AmRest realizujących Cele Zrównoważonego Rozwoju. Do 30 września na stronie www.amrestcsr.com trwa głosowanie na najlepszy projekt wspierający lokalne społeczności i środowisko. Spółka zaprasza do głosowania wszystkich fanów swoich marek, Gości restauracji i kawiarni, pracowników oraz partnerów. Wyniki zostaną ogłoszone do 14 października 2019 roku.