Nowoczesny doradca zakupowy dla użytkowników i sprawne narzędzie marketingowe dla partnerów biznesowych z branży RETAIL – bezpłatna aplikacja mobilna goodie i strona internetowa www.goodie.pl to rozwiązanie bardzo dobrze przyjęte przez rynek w Polsce.
Goodie precyzyjnie definiuje i odpowiada na potrzeby nowoczesnego użytkownika, który nie rozstaje się z telefonem komórkowym, a testowanie nowych rozwiązań technologicznych to jego ulubiona rozrywka. Aplikacja daje szybki dostęp do informacji o zniżkach, wyprzedażach i promocjach w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Wyposażona w rozwiązania z zakresu geolokalizacji, podsuwa korzystającym z niej oferty z najbliższej okolicy, dopasowane do indywidualnych potrzeb.
W goodie łatwo założyć wirtualne karty lojalnościowe znanych marek i popularnych galerii handlowych. Aplikacja stale zdobywa nowych partnerów biznesowych – do końca roku pojawi się w niej kilkadziesiąt nowych kart, które pozwolą na korzystanie ze zniżek od pierwszego zakupu przez cały rok. Karty lojalnościowe tworzone w goodie mogą znacząco zwiększyć liczbę klientów w centrum handlowym i zachęcić ich do regularnych odwiedzin. Aplikacja pozwala też na wygodne tworzenie list zakupów i dzielenie się nimi z najbliższymi, zapewnia dostęp do aktualnych gazetek promocyjnych największych sieci sklepów oraz zaprasza na wydarzenia w centrach handlowych.
Obecnie w aplikacji można wybierać spośród ponad 1500 aktualnych ofert blisko 600 marek i korzystać z promocji przeznaczonych tylko dla użytkowników goodie. Aplikacja cieszy się coraz większą popularnością na rynku, osiągając w sierpniu br. poziom łącznie 500 000 pobrań na smartfony wyposażone w jeden z dwóch systemów operacyjnych – iOS lub Android. Goodie stale się rozwija, a jego twórcy zapowiadają uruchomienie nowych, atrakcyjnych funkcjonalności jeszcze w tym roku.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: