ARI LANCERTO × Chat GPT. Z wirtualnym stylistą LANCERTO porozmawiasz jak z prawdziwym doradcą

2023-05-11 | 09:20

Uruchomiony niedawno chatbot LANCERTO – ARI zyska wkrótce nowe, wyjątkowe funkcjonalności. Dzięki integracji z Chatem GPT klienci będą mogli nie tylko uzyskać informacje o ofercie LANCERTO, ale też odbyć z wirtualnym doradcą rozmowę o modzie czy stylu. ARI pomoże teraz także wybrać ubiór odpowiedni na daną okazję.

Niespełna dwa miesiące po uruchomieniu chatbota ARI LANCERTO, marka mody premium, robi kolejny krok ku innowacjom. Tym razem ARI zostanie zasilony systemem GPT-4. Dzięki połączeniu konwersacyjnego mechanizmu sztucznej inteligencji z najnowocześniejszym chatbotem AI na rynku – Actionbotem klienci będą mogli odbyć naturalną rozmowę z wirtualnym doradcą. W odpowiednim momencie ARI wskaże konkretne ubranie, albo udzieli informacji na temat taki jak m.in. pielęgnacja ubrania czy płatności online. W efekcie zakupy internetowe staną się nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze.

Za wdrożenie odpowiadają firmy TUATARA, specjalizująca się w innowacyjnych technologiach konwersacyjnych oraz STYLESPOT – studio konsultingowe zajmujące się nowatorskimi rozwiązaniami dla e-commerce w sektorze modowym.

W czym i jak pomoże ARI?

Aby mieć pewność, że wirtualny stylista nie poleci niedostępnych w LANCERTO produktów, ani nie przekieruje klientów do konkurencyjnych sklepów, ARI został zasilony tzw. wiedzą domenową. Oznacza to, że doradca będzie czerpał informacje z zasobów LANCERTO – strony internetowej i bloga – wzbogaconych o bogatą wiedzę z zakresu mody, pielęgnacji produktów oraz szeroko pojętej tematyki lifestyle.

Dodatkowo poszerzone zostaną kompetencje konwersacyjne ARIego, dzięki czemu rozmowa stanie się bardziej naturalna i płynna.

– Od początku istnienia LANCERTO postawiliśmy sobie jeden cel – mieć najlepszą obsługę klienta, jaką tylko można sobie wyobrazić. Asysta profesjonalnego doradcy to kluczowa sprawa w przypadku doboru ubrań premium – szczególnie garniturów, marynarek czy koszul. W sprzedaży stacjonarnej tę potrzebę zaspokajają fachowi, zaangażowani i przeszkoleni doradcy klienta. W przypadku serwisu e-commerce, sprawa nie jest tak prosta i do niedawna zastąpienie człowieka było niemożliwe. Dziś dzięki uczeniu maszynowemu, sztucznej inteligencji i rozwiązaniom, które oferuje nasz partner, w serwisie online możliwa jest swego rodzaju kumulacja kompetencji najlepszych doradców klienta. Wiedza zdobyta przez lata doświadczeń i skrupulatna selekcja treści pod kątem przydatności dla odbiorcy to kluczowe podstawy powodzenia tego projektu. Jestem przekonany, że dzięki dodatkowemu wsparciu architektury GPT 4 nasz chatbot ARI zapewni doskonałe doświadczenia zakupowe i wrażenia maksymalnie zbliżone do obcowania z żywym doradcą klienta

– mówi Mariusz Serafin, Dyrektor E-commerce i Marketingu G8 S.A., właściciela marki LANCERTO.

Najważniejszy kontekst

Dzięki dostępowi do szerokiej wiedzy ARI będzie w stanie pogrupować produkty stosownie do okazji. Zaproponuje, co najlepiej założyć na imprezę służbową, do opery, a co na luźne popołudnie w gronie znajomych. Podzieli się też wskazówkami, jak poprawnie zmierzyć tzw. tęgość buta, czy jak uprać kaszmirowy szal.

Zasilając chatbota obszerną bazą wiedzy, autorzy rozwiązania skupili się na tematach związanych z branżą fashion. Dzięki temu mocno ograniczona została skłonność Chata GPT do tzw. halucynacji, czyli konfabulowania odpowiedzi.

– Wprowadzenie technologii GPT do Actionbota to naturalny krok rozwoju naszego cyfrowego asystenta. Rozszerzyliśmy jego możliwości konwersacyjne, nie tracąc tego, co w naszym rozwiązaniu najcenniejsze, czyli możliwości pełnej realizacji procesów biznesowych. Użycie naszego rozwiązania i technologii OpenAI pozwala połączyć automatyzację odpowiedzi z rozumieniem i generowaniem tekstu. W efekcie otrzymujemy doświadczenie tak bliskie rozmowie z prawdziwym ekspertem, jak to tylko możliwe. Chatbot nie tylko doradzi, korzystając z dostępnych informacji z zakresu mody i stylu życia, ale także płynnie przeprowadzi klientów krok po kroku przez całą ścieżkę zakupową onlinepowiedział Krzysztof Goworek, CEO w TUATARA.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu STYLESPOT.PL, studia konsultingowego specjalizującego się w dostarczaniu e-commercowych rozwiązań dla sektorów modowego i kosmetycznego. Przy wdrożeniu wirtualnego stylisty LANCERTO STYLESPOT.PL brało udział w wypracowaniu najbardziej optymalnych i zgodnych z współczesnymi trendami e-zakupowych rozwiązań personalizacyjnych.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Lancerto Mariusz Serafin ChatGPT
Oceń artykuł:

Źródło: Lancerto

ARI LANCERTO × Chat GPT. Z wirtualnym stylistą LANCERTO porozmawiasz jak z prawdziwym doradcą

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.