Do 16 marca 2019 roku w Arkadach Wrocławskich trwa loteria paragonowa, w której wygrać można wakacje dla całej rodziny oraz blisko 400 innych nagród o łącznej wartości 80 tys. zł. Wszystkie zostały zakupione w sklepach znajdujących się we wrocławskim centrum handlowym. Najemcy coraz chętniej włączają się w organizowane przez Arkady Wrocławskie akcje specjalne. Sporym zainteresowaniem cieszy się też uruchomiony w lutym wideoblog „Oooch Arkady”.
Loteria paragonowa Arkad Wrocławskich rozpoczęła się 8 lutego i zakończy się wielkim finałem zaplanowanym na 16 marca, podczas którego rozlosowane zostaną 3 rodzinne wycieczki o wartości 15 tys. zł każda. Rodzinny kierunek nie jest przypadkowy i wiąże się z konsekwentnie realizowaną przez Arkady Wrocławskie nową strategią rozwoju, która w centrum uwagi stawia rodziny i dzieci. Działania promocyjne wokół akcji rozpoczęły się już z początkiem stycznia, kiedy to we Wrocławiu pojawiły się billboardy oraz citylighty z enigmatycznym hasłem „Już czas na…”. Na podobne teasery można było trafić w internecie i lokalnej prasie. Nieco więcej zdradzały spoty radiowe. Słuchacze dowiedzieli się z nich, że już czas na… zmianę klimatu, a Arkady Wrocławskie szykują coś naprawdę gorącego. Karty odkryto dopiero z początkiem lutego. Reveal akcji ogłoszony został na nośnikach wielkoformatowych w centrum miasta, reklamie w komunikacji miejskiej, internecie i radiu oraz na nośnikach i w mediach własnych centrum handlowego.
Rodzinne wakacje i 400 innych nagród
Zasady loterii paragonowej Arkad Wrocławskich są proste: każdy kto zrobi zakupy za min. 50 zł w dowolnym punkcie handlowo-usługowym centrum handlowego, może odebrać los loteryjny. Składa się on z dwóch części. Pierwsza to zdrapka, która daje szansę na zdobycie jednej z blisko 400 nagród dostępnych od ręki. Do wygrania są m.in.: telewizory, tablety, konsole, aparaty cyfrowe, ekspresy do kawy, roboty kuchenne i inne sprzęty AGD i RTV, a także bilety do OH Kina w Arkadach Wrocławskich oraz vouchery do sklepu DUKA i drogerii Douglas. Druga część losu loteryjnego bierze udział w losowaniu nagrody głównej – jednej z trzech rodzinnych wycieczek o wartości 15 tys. zł każda. Warunkiem udziału w losowaniu jest obecność na wielkim finale loterii – w sobotę, 16 marca, w Arkadach Wrocławskich.
Wideoblog „Oooch Arkady”
W połowie lutego br. na youtubowym kanale Arkad Wrocławskich wyemitowany został premierowy odcinek wideobloga „Oooch Arkady” poświęcony Walentynkom. Kolejny opublikowany został z okazji Dnia Kobiet. W materiałach wideo doradcy ze sklepów znajdujących się w centrum handlowym, pomagają w wyborze odpowiedniego prezentu. Najemcy zajęli się też charakteryzacją i stylizacją prezenterki. W sumie powstać ma 12 odcinków wideobloga. Kanał promowany będzie reklamami na YouTube, a także w mediach społecznościowych Arkad Wrocławskich i w OH Kinie.
Dobra współpraca z najemcami jest kluczowym elementem funkcjonowania każdego centrum handlowego. W budowaniu relacji ważny jest stały kontakt i wypracowanie zasad partnerskiej kooperacji. Najemcy Arkad Wrocławskich są na bieżąco informowani o wszystkich podejmowanych przez nas działaniach i zapraszani do uczestnictwa w życiu centrum. Cieszymy się z zainteresowania akcjami prosprzedażowymi Arkad Wrocławskich oraz chęcią udziału w innych formach prezentacji oferty najemców, takich jak wideoblog „Oooch Arkady”
- mówi Jagoda Najwer, Specjalista ds. Marketingu Arkad Wrocławskich.
Odcinek „Oooch Arkady” z okazji Dnia Kobiet: https://youtu.be/pEvGv8W2Lng