Arkady Wrocławskie mają już 10 lat. Przez ten czas stały się lubianym i cenionym przez wrocławian Centrum Handlowym. Centrum, które na bieżąco reaguje na potrzeby Klientów oraz zmiany na rynku handlowym.
Ostatni rok w Arkadach Wrocławskich to czas wielkich zmian, które przeprowadzone zostały z myślą o Klientach i Najemcach Centrum. Nic więc dziwnego, że do Arkad Wrocławskich wprowadziły się nowe marki, a obecne przedłużają umowy na kolejne lata. Przykładowo, tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy, w Arkadach Wrocławskich otworzyły się takie sklepy i punkty handlowe, jak: Piotr i Paweł, Wax Center, Folkstar, Kick Store, Księgarnia Autorska, Thomas, Gatta Pasibus, Lodziarnia Baroli, Express Oriental i Pizza Hut Express oraz OH KINO. Warte podkreślenia jest także to, że w Arkadach działają jedyne we Wrocławiu sklep marek CUBUS, Sportisimo, Ski Team, Ottaviano, Yosh Concept, LH Market, Alles, Happy Mum, Inspiracja, New Men Style, Surge Polonia, czy Pitbull.
Dodatkowo dla podniesienia komfortu Klientów powiększa została strefa restauracyjna, która stała się prawdziwym „sercem” obiektu, w którym goście Centrum bardzo chętnie spędzają czas. Tym bardziej, że foodcourt stanowi także wejście do OH KINO będącego połączeniem multipleksu z kinem kameralnym. Poza tym w Arkadach Wrocławskich wyremontowane zostały wszystkie łazienki. Ich nowoczesne wyposażenie oraz estetyczny wygląd z pewnością podniosły komfort ich użytkowania, co dla Klientów Centrum ma ogromne znaczenie. Powstał nowy pokój dla matki z dzieckiem, w którym rodzice mogą swobodnie przebrać lub przewinąć swoją pociechę w trakcie zakupów. W planach są dalsze zmiany wnętrz Arkad Wrocławskich.
- Arkady Wrocławskie na stałe wpisały się w krajobraz Wrocławia i są ważnym punktem na handlowej mapie miasta. Zapewniamy że mimo rosnącej konkurencji nasze Centrum będzie nadal się rozwijać i poszerzać ofertę o znane i cenione marki. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasi Klienci zostaną z nami przez kolejnych 10 lat, a nawet dłużej
– mówi Krzysztof Szargawiński, Członek Zarządy i Dyrektor Zarządzający Arkad Wrocławskich SA.
Z okazji swojego 10-lecia Arkady Wrocławskie zmieniły także swoją identyfikację wizualną oraz logotyp. Zorganizowana została Loteria Urodzinowa, w której Klienci wygrali nagrody pieniężne na dalsze zakupy w Arkadach o łącznej wysokości 192 000 złotych. Wprowadzona została aplikacja na urządzenia mobilne - Arkady Wrocławskie BONUS, która daje możliwość korzystania z rabatów i promocji w Arkadach Wrocławskich.