Atrium Poland Real Estate Management przenosi współpracę z najemcami na jeszcze wyższy poziom. Spółka uruchomiła kompleksową platformę do zarządzania komunikacją i relacjami. Pilotaż projektu wystartował w centrum handlowym Focus w Bydgoszczy. Kolejnym obiektem spółki, w którym testowo wdrożono rozwiązanie, jest Atrium Promenada w Warszawie. Celem Atrium jako właściciela i zarządcy obiektów handlowych jest stałe usprawnianie zarządzania relacjami z najemcami, szybki przepływ informacji oraz pozyskiwanie natychmiastowej informacji zwrotnej, a tym samym lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań partnerów biznesowych.
Atrium Connect to specjalna platforma cyfrowa, która umożliwia wszystkim jej użytkownikom korzystanie z informacji w czasie rzeczywistym i jednoczesną komunikację z wieloma zainteresowanymi stronami. Rozwiązanie pozwala na przydzielanie zadań, a następnie monitorowanie i zmianę ich statusu. Zapewnia także zbieranie i przechowywanie danych, generowanie raportów oraz analizę aktywności najemców.
Za pośrednictwem Atrium Connect najemcy mogą przesyłać do zarządcy nieruchomości wnioski o pozwolenie czy dostęp do usług. Narzędzie umożliwia im także zgłaszanie wszelkich kwestii związanych z utrzymaniem budynku oraz monitorowanie statusu sprawy. Dzięki platformie najemcy są na bieżąco z aktualnymi działaniami w centrum handlowym, a także mają możliwość dzielić się swoją opinią poprzez udział w ankietach czy dodawanie komentarzy. Sprawdza się ona także jako alert bezpieczeństwa w sytuacjach zagrożenia, zapewniając natychmiastowy przepływ informacji.
- Pilotaż Atrium Connect to przykład tego, jak postrzegamy naszych najemców i jak chcemy budować naszą wzajemną komunikację w przyszłości. Wierzę, że wdrożenie platformy dodatkowo zoptymalizuje naszą pracę, pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać relacjami biznesowymi, zapewni natychmiastowy przepływ informacji, wzmocni wzajemne poczucie przynależności do jednego zespołu i zwiększy zaufanie. Dotychczasowy okres testowy pokazuje, że nasi partnerzy chętnie korzystają z rozwiązania i wysoko oceniają jego użyteczność
– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
- Jesteśmy dumni i podekscytowani nawiązaniem współpracy z Atrium European Real Estate i ich polskim zespołem, z którym realizujemy ten prestiżowy projekt. Wspólnie pracujemy nad umacnianiem relacji pomiędzy dyrekcją centrum a najemcami wykorzystując nasze najnowsze rozwiązania technologiczne w ramach platformy Atrium Connect. Wszyscy jej użytkownicy mogą korzystać z rozszerzonych funkcji transmisji danych, w tym z komunikacji w ich języku lokalnym i raportowania w bezpiecznym środowisku cyfrowym. Cieszy nas perspektywa tej przyszłej, ważnej dla nas współpracy z Atrium – mówi Sander Verseput, COO i założyciel Chainels.
Spółka uzależnia dalszy rozwój platformy Atrium Connect od wyników pilotażu oraz opinii zebranych od najemców.