Barbora, lider sklepów spożywczych online w krajach bałtyckich, rozpoczęła sprzedaż internetową w Polsce. Pierwszym miastem, objętym usługą, jest Warszawa. Oprócz wysokiej jakości obsługi oraz szybkiej i wygodnej dostawy Barbora zaoferuje polskim konsumentom świeże i lokalne produkty w konkurencyjnych cenach. Do 1 maja br. dostawcy firmy dowiozą zakupy do domów warszawiaków za darmo.
Nowy sklep online jest dostępny pod adresem www.barbora.pl. Jego oferta obejmuje szeroki wybór produktów spożywczych oraz artykułów codziennego użytku z dostawą do domu tego samego dnia. Asortyment sklepu będzie systematycznie wzbogacany o nowe produkty pochodzące od lokalnych dostawców. Z kompleksowych zakupów spożywczych bez wychodzenia z domu mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy oraz okolicznych miejscowości. Minimalna wartość koszyka to 100 zł.
W ciągu zaledwie jednego roku osiągnęliśmy w krajach bałtyckich tyle, ile osiąga się na przestrzeni 5 lat. Dało to nam silny impuls do rozpoczęcia nowej fazy ekspansji zagranicznej. Wierzymy w polski rynek e-commerce i widzimy szanse, by w sposób znaczący przyczynić się do jego rozwoju. Konsumenci z krajów bałtyckich cenią sobie wysoką jakość naszej obsługi oraz innowacyjne rozwiązania. Wierzymy, że uda nam sie wdrożyć nową niespotykaną dotąd jakość zakupów online także w Warszawie
– mówi Andrius Jurgelevičius, Prezes Zarządu Barbory w Polsce.
Barbora jest obecnie największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. Spółka należy do Grupy Maxima, która zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, w Estonii oraz Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka.
Otwarcie sklepu Barbora.pl w Polsce wiąże się z powstaniem nowych miejsc pracy. Planowane jest zatrudnienie blisko 500 osób – począwszy od pracowników administracyjnych i obsługi, po kurierów oraz dostawców.