Wzrostowi popularności Blue City z pewnością pomogła konsekwencja w organizowaniu i promowaniu wydarzeń odbywających się tutaj regularnie. Hitem roku była impreza licencyjna pod znakiem LEGO, ale także inne (Masza i Niedźwiedź, Bob Budowniczy, czy Świnka Peppa) ściągały tłumy odwiedzających. Niezmiennie sympatią cieszą się pokazy Egurrola Dance Studio. Klienci Centrum bardzo sobie chwalą cykliczny Międzynarodowy Jarmark Produktów Regionalnych. Jeśli wziąć pod uwagę, że w ciągu roku odbyło tu aż 45 wydarzeń specjalnych, to można bez żadnej przesady stwierdzić, że w Blue City zawsze coś się dzieje.
A będzie jeszcze lepiej – nadchodzą zmiany w Centrum, które obejmą wszystkie obszary jego działalności: gastronomię, rozrywkę i ofertę handlową. Jako ich zapowiedź możemy potraktować fakt, że w ciągu ostatniego roku pojawiło się aż 15 nowych i bardzo wyczekiwanych najemców: od sklepów z zabawkami (np. Kupklocki.pl), przez całą gamę sklepów odzieżowych, aż po multiofertę Pepco. Oprócz tego, trzy marki: CCC, Wojas i Hebe, potwierdzają swój sukces w Blue City przenosząc się na większe powierzchnie.
Oto pełna lista nowych sklepów:
- Pepco – 560 mkw. -europejska sieć sklepów z odzieżą dla całej rodziny oraz artykułami dekoracyjnymi, a wszystko w niskich cenach. Świeżo otwarty w Blue City – od października 2017 r.
- iperfumy.pl by Notino – aż 330 mkw. fantastycznych zapachów – otwarcie planowane na marzec 2018.
- Solar – 144 mkw. – salon popularnej polskiej marki modowej premium został otwarty w sierpniu.
- Pokoje Zagadek TEAM EXIT – 104 mkw. – 4 pokoje zagadek ze scenariuszami dla dzieci i dla dorosłych. Zabawa już od grudnia 2017.
- Pitbull – 80 mkw. – firma tworzy stylowe kolekcje odzieży dla sportowców i do codziennego użytku. Salon otwarty od października.
- Vestes – oferuje ekskluzywną odzież damską z kolekcji znanych i cenionych włoskich projektantów. Salon 80 mkw. został otwarty w październiku.
- Kupklocki.pl – to wbrew pozorom nie tylko klocki. Świetne zabawki na 70 mkw. – otwarcie w grudniu 2017.
- Nalewki z Lwowa – 69 mkw. – mocno oczekiwane otwarcie. Już w styczniu 2018 poznamy te wyjątkowe smaki.
- Zielarnia – 67 mkw. Zioła, suplementy diety, kosmetyki, wyroby medyczne, akcesoria – wszystko co niezbędne do funkcjonowania w zgodzie z naturą. Otwarta od kwietnia 2017.
- Calzedonia – 62 mkw. – od lipca 2017 w Blue City. Marka, która wyznacza trendy w dziedzinie pończosznictwa i kostiumów kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
- Misumari Nail Bar – 6 0 mkw. – od maja 2017 opiekuje się dłońmi i stopami klientów.
- Nina Basco – 45 mkw. – to salon z kobiecymi i oryginalnymi, a przy tym niezwykle wygodnymi butami. Otwarty w maju 2017.
- LuckyLook – 45 mkw.– ich w tym głowa, żeby Twojej nic nie brakowało: nakrycia, okulary, dodatki dobierane pod okiem stylistów. Salon został otwarty w listopadzie.
- Białe czy czerwone – na 42 mkw., miły dylemat, które doskonałe wino wybrać. I tak od maja.
- T-mobile – 40 mkw. – salon firmowy jednego z wiodących operatorów na rynku, czynny już od grudnia 2017.
Stała obecność Blue City w mediach (outdoor, radio, Internet) pomaga utrzymywać bardzo wysokie zainteresowanie ofertą.
Tagi: