W związku z wejściem w życie nowych przepisów ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, wprowadza zmiany w funkcjonowaniu swoich placówek. Dotyczą one godzin otwarcia sklepów oraz jak najsprawniejszego sposobu obsługi klientów. Celem tym zmian jest zapewnienie jak największego komfortu zakupowego dla klientów.
Najważniejsze zmiany, które wchodzą w życie już od tego tygodnia to:
Aby sprostać oczekiwaniom zakupowym klientów i obsłużyć spodziewany większy ruch, w piątki i soboty w sklepach należących do sieci będzie pracowało 5 tysięcy osób więcej niż podczas dotychczasowych weekendów.
– Respektując przepisy prawa, na pierwszym miejscu jak zawsze stawiamy oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy konkretne działania, aby zapewnić pełną dostępność produktów i sprawną obsługę przy kasach, a dzięki temu zadbać o satysfakcję klientów podczas zakupów. Oczywiście, wszyscy będziemy się uczyli tej nowej sytuacji, dlatego w najbliższych tygodniach bardzo dokładnie będziemy analizować zachowania naszych klientów i – jeśli zajdzie taka potrzeba – wprowadzać kolejne zmiany
- mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.
O szczegółach wprowadzanych zmian klienci dowiedzą się również ze specjalnej kampanii informacyjnej, która rusza w mediach.