Targi VOX odbyły się już po raz dziewiętnasty, ale po raz pierwszy całkowicie w internecie. Marka VOX zaprosiła swoich partnerów biznesowych do wirtualnego studia targowego, w którym dzieliła się wiedzą, prezentowała nowości oraz ułatwiała zawieranie umów handlowych. Przez dwa dni - 11. i 12. marca 2021 r. przedstawiciele sieci salonów VOX z ofertą drzwi i podłóg, sieci sklepów partnerskich Majster Plus oraz sklepów niezależnych rozmawiali o planach na ten rok, podpisywali kontrakty oraz szukali inspiracji do dalszych wspólnych działań.
- Cyfrowa formuła targów, wymuszona ograniczeniami związanymi z pandemią, pozwoliła nam przetestować nowe rozwiązania komunikacyjne i biznesowe. Targi VOX to zawsze była okazja nie tylko do zawierania kontraktów handlowych, ale też do rozmowy o biznesie i pomysłach na dalszy rozwój. Statystyki tegorocznego wydarzenia pokazują, że nasi partnerzy płynnie przestawili się na nowy styl komunikacji i potrafią czerpać z dobrodziejstw, jakie oferują cyfrowe narzędzia
- komentuje Anna Szczepaniak, Marketing Manager marki VOX.
Przez dwa dni Targów VOX online, wirtualne wystawy i wykłady odwiedziły setki specjalistów - właściciele firm, salonów, handlowcy, projektanci wnętrz i eksperci branżowi.
Centrum wydarzenia stanowiło Studio Targowe, z którego nadawano program dedykowany gościom biznesowym. Na głównej scenie wystąpili prelegenci - eksperci branżowi oraz goście specjalni. Paweł Tkaczyk, podpowiedział jak być lepszym sprzedawcą. Sebastian Kotow pokazał na czym polega dobre przywództwo i jak buduje się zaufanie w biznesie. Swoją wiedzą dzielili się też eksperci Grupy Kapitałowej VOX: Paweł Stróżyk, Marcin Sarzyński, Anna Pilchniewicz, Jędrzej Jańczak, Arkadiusz Śmiłowski oraz Piotr Szczęśniak.
Dwa dni wirtualnych Targów VOX to także wiele rozmów i spotkań online - poza wydarzeniami na scenie głównej, odbywały się indywidualne prezentacje VOX i 15 partnerów wydarzenia (m. in. DRE, POL-SKONE, Gerflor, Krono Original czy Classen). Efekt? Streaming i prelekcje śledziło łącznie 2125 osób. Ponadto dla osób, które prowadzą sklepy w branży wykończeniowej, w tym Partnerów sieciowych VOX oraz Majster Plus, przygotowano specjalną ofertę targową zachęcającą do podpisywania kontraktów.
- Naszym celem była synergia aktywności handlowych oraz edukacyjnych. Przez przygotowaną przez nas platformę złożono ponad 700 zamówień, co pokazuje że prowadzący sklepy wykończeniowe współpracujące z VOX w całej Polsce są optymistycznie nastawieni na nowy sezon, a ich klienci niezmiennie chcą remontować i wyposażać swoje domy
- podsumowuje Marcin Zieleśkiewicz, Dyrektor ds. sprzedaży hurtowej VOX i Majster Plus.
Sieć VOX jest przygotowana na funkcjonowanie w trudnym okresie obostrzeń, szczególnie że wiosna to okres wzmożonych remontów. Nieustannie od roku działa już Wirtualny Salon VOX na stronie vox.pl. Poprzez okno przeglądarki można odbyć wirtualny spacer po salonie, obejrzeć oraz dokładnie poznać pełen asortyment mebli, drzwi, podłóg i artykułów dekoracyjnych. Jeśli jakiś produkt nas zainteresuje, możemy łatwo wirtualnie go “przymierzyć” do naszego wnętrza dzięki aplikacji VOXBOX. W każdym momencie wsparcie doświadczonych doradców VOX jest dostępne poprzez wideoczat, e-mail albo telefonicznie.