Biznes kwitnie w Ogrodach

2018-09-18 | 13:22

Elbląskie Ogrody, największe centrum handlowe w regionie, dzięki licznym aktywnościom może pochwalić się wieloma sukcesami w 2018 roku, w tym szesnastoma podpisanymi umowami i stabilnym footfallem. Centrum przyciąga klientów zarówno poprzez atrakcyjne akcje prosprzedażowe, dodatkowe usługi, jak i działania CSR. Od początku roku CH Ogrody promują się nową, florystyczną linią kreatywną nawiązującą do nazwy centrum.

Najemcy zostają w Ogrodach na dłużej
W ostatnim czasie powierzchnie w CH Ogrody wynajęło pięć nowych marek: North Fish, NeoNail, Mango (AGD), Greenpoint oraz TUI. Na przedłużenie współpracy zdecydowali się natomiast: Orsay, Vistula, Wólczanka, Ziaja, Ray Obuwie, T-Mobile, Orange, Play, Yves Rocher, Quiosque oraz Plus GSM. To aż szesnaście podpisanych umów.

– CH Ogrody jako największe centrum w regionie, z ponad 400-tysięcznym catchmentem dojazdowym w ciągu godziny i silną grupą polskich i zagranicznych turystów głównie z Rosji, jest atrakcyjną lokalizacją dla wielu marek, co pokazują kolejno podpisywane umowy. Jest to również  dowód, że nasze działania oraz strategia spotkały się z zaufaniem zarówno dotychczasowych, jak i nowych najemców

– mówi Agnieszka Muż, Senior Asset Manager w CPI Poland Sp. z o.o., właściciela CH Ogrody.

Sprzedaż? Kreatywnie i nowocześnie
Cykliczne działania prosprzedażowe skierowane do klientów prowadzone są w centrum pod wspólnym hasłem „Dzieje się!”. Ich częścią są m.in. akcje „Bony za paragony”, które polegają na nagradzaniu klientów bonami kwotowymi do realizacji podczas zakupów u wybranych najemców centrum, innych w każdym miesiącu.

– Możemy śmiało stwierdzić, że akcja odniosła sukces. Do tej pory zrealizowano ponad 2400 bonów w 29 sklepach, w których odnotowano wyraźny wzrost konwersji oraz średniej wartości paragonu – podsumowuje Agnieszka Muż.

Kluczem do wsparcia sprzedaży jest także kreatywne podejście do obsługi klienta. Oferta CH Ogrodów została wzbogacona o „Pogotowie modowe”, czyli animację sprzedaży polegającą na możliwości skorzystania przez klientów z usług stylistki – Any Pelicany. Akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów i zagościła już w 12 sklepach, podnosząc ich obrót w danym dniu nawet o 15 proc.
Centrum Ogrody to pierwsze centrum w Polsce, które aktywnie wspiera rozwój e-commerce najemców poprzez usługę Click&Collect. Dzięki promocji akcji po kilku miesiącach kampanii najemcy odnotowali wzrost liczby klientów korzystających z usługi, a także zauważyli fakt realizowania dodatkowych zakupów w centrum przy okazji odbiorów.

Ekologicznie i lokalnie
CH Ogrody w działaniach promujących społeczną odpowiedzialność biznesu skupia się przede wszystkim na aspekcie ekologicznym. Do jednych z najgłośniejszych tego typu inicjatyw należała „Eco Akademia” – trwający kilka miesięcy edukacyjny projekt dla elbląskich przedszkolaków, mający na celu przedstawienie i utrwalenie proekologicznych nawyków wśród najmłodszych. Dzieci uczyły się poprzez zabawę, tworząc konstrukcje z eko-śmieci i uczestnicząc w interaktywnych grach w lokalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów. W projekcie wzięło udział  ponad trzysta dzieci z ośmiu przedszkoli.

Kolejnym projektem proekologicznym, który spotkał się z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem, tym razem dorosłych mieszkańców Elbląga, był konkurs „Ogród na medal”, polegający na modernizacji i jak najpiękniejszym udekorowaniu ogrodu lub balkonu. Celem przedsięwzięcia było pokazanie mieszkańcom, że każdy może przyczyniać się do wzbogacania ekosystemu i estetyzacji miejsca zamieszkania dla siebie i lokalnych mieszkańców.

– Zamierzamy kontynuować „Ogrody na medal” w kolejnych latach, by zaangażowanie elblążan we wspólny kolorowy projekt było widoczne dla nich samych. Będziemy promować Elbląg i region jako najbardziej ukwiecone miejsce w Polsce

– opowiada o projekcie Agnieszka Muż.

W pierwszej edycji udział wzięło kilkadziesiąt osób. Inicjatywa odbiła się echem w lokalnych mediach, przedstawiając Ogrody jako centrum handlowe dbające o lokalne środowisko.

CH Ogrody włączyło się w promowanie działań na rzecz lokalnej społeczności także podczas inicjatywy „Pomaganie przez ubranie”, której celem było wtórne wykorzystanie niepotrzebnej już odzieży. Mieszkańcy Elbląga mogli przynosić we wskazane miejsce ubrania, a za każdy kilogram zebranej odzieży i akcesoriów przekazana została dotacja finansowa na rzecz Funduszu Dzieci Niepełnosprawnych „Słonik” Fundacji Elbląg. Sukces akcji zachęcił organizatorów do kontynuowania zbiórki w kolejnych miesiącach.

Lokalny dialog
CH Ogrody jest miejscem, które wykorzystuje swoją lokalizację oraz pozycję do wejścia w dialog z lokalną społecznością. Prowadzone akcje CSR oraz kampanie prosprzedażowe są dowodem na to, że centrum handlowe jest miejscem i marką obecną tu i teraz. Dobranie odpowiednich kanałów komunikacji oraz dopasowanie oferty jest kluczem do tego, aby zachęcić mieszkańców miasta i okolic do udziału w życiu centrum. Jak widać na powyższym przykładzie, przekłada się to nie tylko na pozytywny odbiór centrum jako miejsca biorącego udział w społecznych inicjatywach, ale także na wzrost sprzedaży.

Tagi: Ogrody Podsumowania i wyniki finansowe Agnieszka Muż CPI Poland
Oceń artykuł:

Źródło: CH Ogrody

Biznes kwitnie w Ogrodach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.