Sala zabaw dla dzieci Inca Play, klub fitness FIT/One, park rozrywki TEPfactor i inne miejsca rekreacji ponownie zostały otwarte w Blue City. Po blisko trzymiesięcznej przerwie w piątek 3 lipca, działalność wznowi kino Helios.
Blue City to jedyne centrum handlowe w Polsce, które oferuje nigdzie indziej niespotykane atrakcje rozrywkowe – największy klub fitness FIT/One, jedyny w Polsce park rozrywki TEPfactor, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios, edukacyjną salę zabaw Inca Play, gdzie rodzice mogą się bawić razem ze swoimi dziećmi, Time Machine Mini Golf (pełnowymiarowy indoor golf w technologii Blacklight 3D) oraz Team Exit Pokoje Zagadek. Po okresie zamrożenia wreszcie można je odwiedzać z rodziną, znajomymi czy przyjaciółmi i fantastycznie się bawić.
Najważniejsze jest bezpieczeństwo
We wszystkich miejscach rozrywki oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa takich jak mierzenie temperatury, dezynfekcja rąk, noszenie rękawiczek ochronnych oraz maseczki, wprowadzono również inne elementy ostrożności. Na przykład w sali zabaw Inca Play zrezygnowano z baseniku z kulkami oraz trudnych do dezynfekcji zabawek, miękkich klocków i pianek. Na terenie sali znajduje się specjalny, łatwy do dezynfekcji system podłogowy. Obowiązuje zakaz wnoszenia wózków, własnych zabawek, napojów i pożywienia.
W klubie fitness FIT/One wyznaczono strefy bezpieczeństwa pomiędzy ćwiczącymi, a wszystkie urządzenia treningowe i szafki są dezynfekowane po każdym z trenujących. W TEPfactor dezynfekowane są elementy gry, a Team Exit Pokoje Zagadek przeprowadza dezynfekcję pokoi i szafek dla klientów. Również Helios przygotował kino zgodnie z wszelkimi wymogami odnośnie higieny i bezpieczeństwa ogłoszonymi przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
Jest jak przed pandemią
W Blue City działają wszystkie sklepy sieciowe, w tym obecny w niewielu centrach TK Maxx oraz wyróżniające to centrum na rynku: supermarket EUROSPAR, oraz nowatorski koncept sklepu IKEA.
- Cieszymy się, że nasze centrum wraca do życia i zaczyna pracować pełną parą. Działamy już jak przed pandemią. Otwarte są miejsca rozrywki, kawiarnie i sklepy. Czynne są salony fryzjerskie, kosmetyczne, poczta, Punkt Obsługi Pasażerów WTP i inne usługi. Wrócił Jarmark Produktów Regionalnych. Odwiedzalność naszego centrum stale rośnie i porównując rok do roku, wynosi obecnie ponad 70 proc. Będziemy się starali przyciągać klientów różnymi metodami, planujemy np. szereg eventów, ale o bardziej kameralnym niż masowym charakterze. Liczymy, że ruch systematycznie będzie się poprawiać, a w okresie jesiennym wróci do względnej normy
– podsumowuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.