Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową, koncept wielokrotnie wyróżniany za komfort zakupów i przyjazność klientom, doceniony za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use. Blue City to obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.
Blue City to unikalne pod wieloma względami miejsce. Można tu znaleźć wyjątkowe sklepy, restauracje i lokale, wśród nich:
Blue City jest zarządzane przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Na jego czele stoi Yoram Reshef – Dyrektor Generalny, wielokrotnie nagradzany jako najlepszy w Polsce manager w dziedzinie centrów handlowych. Z polskim rynkiem nieruchomości jest związany od 1995 roku.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: