Blue City dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2019

2018-10-12 | 09:00

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową, koncept wielokrotnie wyróżniany za komfort zakupów i przyjazność klientom, doceniony za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use. Blue City to obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.

Blue City to unikalne pod wieloma względami miejsce. Można tu znaleźć wyjątkowe sklepy, restauracje i lokale, wśród nich:

  • rozbudowaną część handlowo-usługową z ponad 200 sklepami i punktami usługowymi;
  • znane marki odzieżowe: H&M, ZARA, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, CCC, Deichmann, , Tally Weijl, Benetton, Vistula, TK Maxx, Kiabi i wiele innych;
  •  Media Markt, oferujący szeroką gamę produktów RTV, AGD i multimediów;
  • Empik i Smyk;
  • Go-Sport;
  • ENEL-MED - nowocześnie wyposażone centrum medyczne;
  • w 2018 roku otworzą się: sklep IKEA, największy fitness w Polsce FIT/ONE, nowy koncept rozrywkowy TEPFactor oraz ośmiosalowe kino Helios.
  • w samym środku Blue City znajduje się specjalnie zaprojektowana multimedialna fontanna, której główny strumień wystrzeliwuje na wysokość 26 metrów.

Blue City jest zarządzane przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Na jego czele stoi Yoram Reshef – Dyrektor Generalny, wielokrotnie nagradzany jako najlepszy w Polsce manager w dziedzinie centrów handlowych. Z polskim rynkiem nieruchomości jest związany od 1995 roku.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.

Edycja 7 (2018) w liczbach:

  • 1000 najważniejszych odbiorców sektora RETAIL (lista imienna)
  • 370 komentarzy eksperckich centrów i sieci handlowych oraz ekspertów od komunikacji B2C
  • 280 stron wydania katalogowego
  • 80 ekspertów od zarządzania, marketingu
  • 35 wybranych akcji marketingowych w centrach i sieciach handlowych
  • 1 Marketing Manager Roku
  • 1 wydanie w roku (marzec)

 


Więcej o Shopping Mall Marketing


Czytaj online minioną edycję (280 stron)


Skontaktuj się z nami, zapytaj o udział w edycji 2019

 

Tagi: Blue City SMM2019
Oceń artykuł:

Źródło: Blue City

Blue City dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.