Nowa kreacja reklamowa Bonarki wprost „naPawia radością”. Bynajmniej, nie jest to błąd językowy, lecz zamierzona kontynuacja poprzedniej linii kreatywnej. Jej wyróżnikiem były, i nadal będą, słowno-fonetyczne odniesienia do nazw krakowskich ulic. W tym roku ponownie z Małgorzatą Kożuchowską – ambasadorką marki, Bonarka wybierze się nie tylko na ulicę Pawią, lecz także na Podwale, Rajską czy Celną.
Kompozycja nowych reklam będzie miała formę artystycznego kolażu. W różnych kombinacjach odbiorcy ujrzą swoistą „mozaikę krakowską”. Będzie ona mieszaniną lokalnych symboli, nowoczesnych elementów oraz odniesień wynikających z komercyjnego charakteru obiektu.
W swoich kampaniach Bonarka od lat eksponuje pierwiastek lokalny, jako wyróżnik stylu komunikacji reklamowej marki. Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki ponownie zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską. Dzięki wieloletniej współpracy z artystką marka Bonarki jest doskonale rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona przez krakowian.
Nową odsłonę kampanii Bonarka zaprezentuje na początku marca. W pierwszej, wiosennej kreacji Bonarka bawi się słowem nawiązując do ulicy Pawiej, przy której położony jest m.in. Dworzec Główny. W mozaice skojarzeń pojawiają się motywy folkowe (np. pawie pióra, czapka krakuska), a także kultowy Bar Smok – symbol peerelowskiej gastronomii Krakowa.