Bricomarché uruchamia aplikację mobilną dla klientów sieci

2021-11-22 | 10:00

Grupa Muszkieterów rozwija program Moje Bricomarché i udostępnia klientom dedykowaną aplikację mobilną. Jej celem jest zapewnienie wygodnego dostępu do promocji i innych przydatnych informacji, jak również ułatwienie korzystania z karty klubowej. Dzięki aplikacji dotychczasowi członkowie programu Moje Bricomarché mogą także liczyć na dodatkowe bonusy, a osoby zainteresowane członkostwem mogą za jej pośrednictwem dołączyć do programu.

Dlaczego warto posiadać aplikację mobilną Bricomarché?

W aplikacji Bricomarché klienci w prosty sposób znajdą listę sklepów znajdujących się w okolicy i sprawdzą ich aktualne promocje oraz godziny otwarcia. Posiadanie aplikacji zapewnia także wcześniejszy dostęp do gazetek promocyjnych oraz jeszcze wygodniejsze korzystanie z kuponów, które znajdują się w jednym miejscu i są na wyciągnięcie ręki. Ponadto w aplikacji można skorzystać z dedykowanych kuponów dostępnych tylko dla jej użytkowników.

Korzyści dla członków programu

Członkowie programu Moje Bricomarché mogą podpiąć swoją kartę lojalnościową do aplikacji i korzystać dzięki temu ze specjalnych korzyści. Usługi dostępne dla posiadaczy Moje Bricomarché zostaną w przyszłości poszerzone o możliwość robienia zakupów online w aplikacji, skaner kodów, który ułatwi poszukiwanie informacji na temat produktów, oraz elektroniczne paragony.

Nowy wymiar zakupów

W planach sieci jest również aktywacja funkcji Scan&Go, która pozwoli zaoszczędzić czas podczas robienia codziennych zakupów. Klienci będą mogli własnoręcznie skanować wkładane do koszyka produkty i zapłacić za nie przy kasie, okazując wygenerowany kod, lub zdalnie – w aplikacji.
 
– Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju usług e-commerce, który wiąże się z wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań, bardzo pozytywnie przyjmowanych przez klientów. Chcemy zapewniać naszym konsumentom jak najlepsze doświadczenia zakupowe i możliwość wyboru najwygodniejszej dla nich formy robienia zakupów. Dlatego właśnie inwestujemy w rozwój i nowe technologie, które są przyszłością handlu

– mówi Magdalena Wiśniewska, Kierownik Działu Zarządzania Projektami sieci Bricomarché w Polsce.

Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepie Google oraz Apple i działa na urządzeniach z systemem Android oraz iOS. Jej pobranie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Tagi: Bricomarché E-commerce / Omnichanel Magdalena Wiśniewska
Oceń artykuł:

Źródło: Bricomarche

Bricomarché uruchamia aplikację mobilną dla klientów sieci

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.