Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki

2021-03-19 | 13:00

„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Celem sieci jest także utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Wraz z nową misją marki zmienił się także claim – „Z pasją do domu i ogrodu”. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki – do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby dołączyła Kasia Ogórek, autorka najpopularniejszego bloga DIY w Polsce. Szeroko zasięgowe działania komunikacyjne marki rozpoczęły się 17 marca br.

Obok oferty remontowo-budowlanej i produktów do wystroju wnętrz czy ogrodu, w Bricomarché dostępnych jest także wiele artykułów pośrednio powiązanych z domem, jak np. asortyment do majsterkowania, artykuły gospodarcze, sprzęt dla pasjonatów domowego przetwórstwa, akcesoria samochodowe, rowerowe, wędkarskie czy artykuły dla miłośników zwierząt. Ten unikalny wachlarz różnorodnych kategorii asortymentowych, jest jednym z kluczowych wyróżników marki i umożliwia klientom kompleksowe zakupy produktów do domu, mieszkania czy ogrodu. Istotny jest także lokalny charakter sklepów Bricomarché, prowadzonych przez niezależnych, polskich przedsiębiorców, którzy na bieżąco dopasowują swoją ofertę do potrzeb okolicznych mieszkańców, dbając jednocześnie o jak najlepsze ceny i dostępność asortymentu w odpowiedniej jakości.

Początek 2021 roku rozpoczynamy inauguracją nowej platformy marki, która obejmuje nie tylko komunikację, ale także politykę asortymentową, cenową i koncept sklepu. Dzięki temu chcemy dotrzeć do nowych segmentów klientów, którzy chętnie sięgają po produkty lepszej jakości czy nowoczesne wzornictwo. Szeroko zasięgowa komunikacja rozpoczęła się 17 marca, ale pewne elementy nowej misji klienci mogli zauważyć już od początku 2021 roku. Nasz logotyp wraz z nowym claimem „Z pasją do domu i ogrodu” był wykorzystany np. już od pierwszej gazetki promocyjnej w tym roku

– komentuje dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

Nowa komunikacja marki będzie realizowana wielotorowo. Kampania reklamowa będzie dostępna w telewizji, radiu oraz online. We wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych zostaną zaprezentowane spoty wizerunkowo-produktowe. Z kolei online, komunikacja będzie prowadzona zarówno na firmowych kontach Bricomarché w serwisach Facebook, Instagram i Youtube, jak i w formie reklam w social mediach oraz na portalach czy platformach VOD. 

Celem sieci, w ramach nowej platformy komunikacji, jest inspirowanie klientów do rozwijania pasji związanych z ich domami oraz ogrodami. Pomocne w tym na pewno będą poradnikowe nagrania wideo tworzone we współpracy z ambasadorami. Od 2017 roku sieć współpracuje z Wieśkiem Skibą – znaną złotą rączka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. Rok później ambasadorem Bricomarché został także Dominik Strzelec – pasjonat ogrodów – od sadzenia, aranżacji i pielęgnacji roślin po skomplikowane systemy nawadniające. Z kolei w 2021 r. do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, prowadząca największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce, którego co miesiąc odwiedza ponad 100 tys. unikalnych użytkowników. Kasia zaprezentuje unikalne pomysły na wnętrza i ozdoby.  

Ambasadorzy Bricomarché są fachowcami w swoich dziedzinach, a także co najważniejsze – ludźmi pełnymi pasji. Dociera do nas wiele sygnałów, że odbiorcy naszych kanałów w social mediach bardzo cenią wszelkie wskazówki i podpowiedzi udzielane przez Wieśka Skibę i Dominika Strzelca. Dlatego z przyjemnością kontynuujemy naszą współpracę już kolejny rok z rzędu. W 2021 roku do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, która świetnie uzupełnia poruszaną tematykę o porady i inspiracje w zakresie dekoracji i wyposażenia wnętrz

– nadmienia Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Za koncept kreatywny oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja GPD. Implementacją strategii komunikacji Bricomarché w social mediach zajmuje się agencja Content Spot, która realizuje materiały contentowe z udziałem ambasadorów marki. Zaplanowanie i zakup mediów w ramach kampanii leży w obowiązkach domu mediowego MediaCom, a działania z zakresu PR – agencji Havas PR Warsaw. 

Tagi: Bricomarché Katarzyna Jańczak-Stefanide Agnieszka Kurowska
Oceń artykuł:

Źródło: Bricomarché

Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.