Budda Play specjalizuje się w eventach gamingowych, a swoją działalność firma rozpoczęła w 2010 r. wprowadzając na rynek wygodne pufy, które od tego czasu coraz częściej zaczęły wypełniać przestrzeń restroomów w wielu firmach.
To był pierwszy krok w tematyce gamingowej. Celem był komfort grania fanów wirtualnej rozrywki. Firma położyła silny nacisk na propagowanie idei grania jako atrakcyjnie spędzanego czasu w gronie rodzinnym. W 2013 roku coraz bardziej zaznaczała swoją obecność tematyka e-sportowa, co dało firmie nowe możliwości i znacznie szersze pole do działania.
Celem Budda Play jest tworzenie eventów o tematyce gamingowej dla wszystkich grup wiekowych, oczywiście z zastosowaniem najnowszej technologii (np. VR, najlepsze karty graficzne, monitory 240Hz, najnowsze konsole). Firma podkreśla, że niektóre znane tytuły gier mogą spełniać rolę edukacyjną w podstawach programowania czy nauki matematyki. Dodatkowym atutem organizowanych eventów jest kooperacja z najemcami i duże zainteresowanie z ich strony.
Tworzenie tego typu nowoczesnych rozwiązań idzie w parze z postępem technologicznym i zapotrzebowaniem na zmieniające się gusta klientów (przede wszystkim na gusta kupującego). W trakcie trwania eventu uczestnicy mogą sprawdzić i przetestować wszelkie dostępne nowości, co najczęściej skutkuje zakupem w sklepach galerii handlowej.
Budda Play stawia na zadowolenie stron: zarządcy, najemcy i przede wszystkim kupującego.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!