Budda Play dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2018

2018-02-20 | 10:00

Budda Play specjalizuje się w eventach gamingowych, a swoją działalność firma rozpoczęła w 2010 r. wprowadzając na rynek wygodne pufy, które od tego czasu coraz częściej zaczęły wypełniać przestrzeń restroomów w wielu firmach.

To był pierwszy krok w tematyce gamingowej. Celem był komfort grania fanów wirtualnej rozrywki. Firma położyła silny nacisk na propagowanie idei grania jako atrakcyjnie spędzanego czasu w gronie rodzinnym. W 2013 roku coraz bardziej zaznaczała swoją obecność tematyka e-sportowa, co dało firmie nowe możliwości i znacznie szersze pole do działania.

Celem Budda Play jest tworzenie eventów o tematyce gamingowej dla wszystkich grup wiekowych, oczywiście z zastosowaniem najnowszej technologii (np. VR, najlepsze karty graficzne, monitory 240Hz, najnowsze konsole). Firma podkreśla, że niektóre znane tytuły gier mogą spełniać rolę edukacyjną w podstawach programowania czy nauki matematyki. Dodatkowym atutem organizowanych eventów jest kooperacja z najemcami i duże zainteresowanie z ich strony.

Tworzenie tego typu nowoczesnych rozwiązań idzie w parze z postępem technologicznym i zapotrzebowaniem na zmieniające się gusta klientów (przede wszystkim na gusta kupującego). W trakcie trwania eventu uczestnicy mogą sprawdzić i przetestować wszelkie dostępne nowości, co najczęściej skutkuje zakupem w sklepach galerii handlowej.

Budda Play stawia na zadowolenie stron: zarządcy, najemcy i przede wszystkim kupującego.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!

 

Zobacz więcej informacji o projekcie SMM 2018

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Budda Play

Zobacz także

Budda Play dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.