Budda Play specjalizuje się w produkcji mega wygodnych puf, które mają swoje zastosowanie w biurowych rest-roomach czy strefach relaksu znajdujących się w galeriach handlowych. Firma obecna będzie w corocznym projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2020.
Obrany przez BuddaPlay kierunek działalności dał możliwość stworzenia komfortowych warunków grania dla fanów konsol. Kolejnym krokiem było pokazanie gamingu jako pozytywnego doświadczenia, czyli takiego przy którym czas spędzają całe rodziny, a także wprowadzenie odrobiny rywalizacji i edukacji przy wykorzystaniu najlepszej technologii oraz najnowszych tytułów. Dlatego też celem firmy jest tworzenie eventów o tematyce gamingowej i e-sportowej dla wszystkich grup wiekowych, oczywiście z zastosowaniem nowinek technologicznych.
Jak się okazuje niektóre znane tytuły gier mogą spełniać rolę edukacyjną w podstawach programowania, nauki matematyki czy geografii. Dodatkowym atutem tych eventów jest kooperacja z najemcami, którzy bardzo chętnie biorą w nich udział. Tworzenie takich nowoczesnych rozwiązań jest wychodzeniem na przód postępowi technologicznemu i zapotrzebowaniu na zmieniające się gusta klientów (przede wszystkim na gusta kupującego). W trakcie trwania eventu można sprawdzić i testować wszelkie nowości, które mogą zakończyć się zakupem u najemcy galerii handlowej.