Budda Play specjalizuje się w eventach gamingowych a swoją przygodę rozpoczęli w 2010 r. od wprowadzenia na rynek wygodnych puf, które to znalazły się w restroomach wielu firm.
To był pierwszy krok w tematyce gamingowej - aby stworzyć relaks grania dla fanów konsol. W tym klimacie powstały pierwsze, małe pomysły związane z przedstawieniem gier i grania jako czasu spędzanego rodzinnie. W 2013 r. przyszły komputery i tematyka e-sportowa. Od tego momentu wchodziły coraz to nowsze pomysły i technologie. Zawsze na bieżąco ze sprzętem i tytułami.
Celem firmy jest tworzenie eventów o tematyce gamingowej dla wszystkich grup wiekowych oczywiście z zastosowaniem najnowszej technologii (np.VR, najlepsze karty graficzne, monitory 240 Hz,najnowsze konsole).
Jak się okazuje niektóre znane tytuły gier mogą spełniać rolę edukacyjną w podstawach programowania czy nauki matematyki.
Dodatkowym atutem tych eventów jest kooperacja z najemcami, którzy bardzo chętnie biorą w nich udział.
Tworzenie takich nowoczesnych rozwiązań jest wychodzeniem na przód postępowi technologicznemu i zapotrzebowaniu na zmieniające się gusta klientów (przede wszystkim na gusta kupującego).W trakcie trwania eventu można sprawdzić i testować wszelkie nowości, które mogą zakończyć się zakupem u najemcy galerii handlowej.
Budda Play to zadowolenie zarządcy, najemcy i kupującego.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: