C&A wprowadza do swoich sklepów kolejną topową markę. Specjalnie na okres świąteczny niemiecki brand BUTLERS otworzy swoje świąteczne punkty sprzedaży w siedmiu sklepach C&A. Ponadto klienci będą mieli możliwość zakupu wybranych bestsellerów marki oferującej szeroki asortyment produktów wyposażenia wnętrz, dekoracji i upominków w około 500 sklepach w całej Europie oraz online.
- Współpraca z C&A jest dla nas doskonałą możliwością zwiększania świadomości marki BUTLERS na terenie Europy oraz zdobywania nowych rynków”, mówi Wilhelm Josten, założyciel i Dyrektor Zarządzający BUTLERS.
- BUTLERS idealnie dopełnia nasz asortyment swoją kolekcją świąteczną, jak również swoimi bestsellerami oraz artykułami z linii basic przyczyniającymi się do zwiększenia sprzedaży. Badania rynku pokazują, że segment akcesoriów i dodatków wykazuje w naszym przypadku znaczący potencjał wzrostowy, szczególnie w okresie świątecznym. Zakupy w C&A stają się kompleksowym doświadczeniem – jedno miejsce oferuje klientom wszystko, czego potrzebują
- wyjaśnia Mohamed Bouyaala, Dyrektor ds. Realizacji na Rynku Niemieckim, który jest również odpowiedzialny za nowe strategie rozwoju w C&A Europe.
Oferta świąteczna BUTLERS będzie dostępna w sklepach C&A w Kolonii (Schildergasse), Düsseldorfie (Schadowstrasse), Berlinie (Kurfürstendamm), Monachium (Kaufingerstrasse), Norymberdze, Hanowerze oraz Wiedniu (Mariahilfer Strasse). Dedykowana przestrzeń ekspozycyjna sięga 40 m2. Asortyment około 50 produktów z linii basic będzie również dostępny w wybranych sklepach w Niemczech, Belgii, Francji, Hiszpanii, Słowenii, Polsce, Rumunii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech oraz Słowacji, a także w sklepie online.
Współpraca z BUTLERS jest elementem nowej inicjatywy C&A mającej na celu sukcesywne rozszerzanie oferty o akcesoria i produkty nietekstylne znanych marek. Kolejne współprace, m.in. w obszarze kosmetyków, zabawek, produktów dla dzieci oraz tekstyliów domowych, są obecnie na etapie planowania.