Carrefour osiąga swoje cele

2017-01-20 | 10:02

Zakończenie modernizacji aż 7 centrów handlowych, w tym wielkie otwarcie najważniejszej inwestycji firmy - gdańskiej galerii przy ulic Schuberta. Tak Carrefour Polska podsumowuje 2016 rok na rynku nieruchomości komercyjnych. W minionych miesiącach firma kontynuowała także inwestycje w rozbudowę swojego portfela hiper- i supermarketów. Tempo rozwoju ma zostać utrzymane również w 2017 roku.

Rok 2016 był dla Carrefour Polska niezwykle owocny. To efekt konsekwentnie realizowanej przez firmę strategii rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji obiektów znajdujących się w portfolio francuskiej sieci handlowej. Celem przyjętej polityki jest przede wszystkim zagwarantowanie klientom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, a także dostarczenie różnorodnej i ciekawej oferty handlowej.

Uważnie obserwujemy trendy na rynku centrów handlowych, a także wsłuchujemy się w potrzeby lokalnej społeczności. W odpowiedzi na nie podejmujemy decyzje o modernizacji naszych obiektów. Poczynione przez nas w zeszłym roku inwestycje pozwoliły nam osiągnąć nasze główne cele - zaoferować klientom przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju. Potwierdza to pozytywny trend w odwiedzalności naszych obiektów, a także liczne przedłużone lub podpisane z najemcami umowy

- mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Na koniec 2016 roku Carrefour mógł się pochwalić przeprowadzeniem aż 7 kompleksowych modernizacji centrów handlowych znajdujących się w portfelu firmy. Najważniejszą inwestycją, a także największym przedsięwzięciem na krajowym rynku nieruchomości komercyjnych, była rozbudowa gdańskiej galerii, w wyniku której powierzchnia najmu tego obiektu wzrosła do 33 tysięcy mkw. Od maja klienci mają tam do dyspozycji niemal 80 sklepów popularnych i lubianych marek, nowoczesny food-court połączony z odkrytym, przestronnym tarasem z funkcją wypoczynkową, a także wewnętrzne strefy zabaw dla dzieci. Z kolei w październiku strefę rozrywkową galerii wzbogaciło pierwsze w Trójmieście nowoczesnej kino - Cinema 3D. O sukcesie inwestycji najlepiej świadczy wzrost odwiedzin galerii.

W ciągu roku Carrefour przeprowadził także remodeling swoich centrów handlowych między innymi w Starogardzie Gdańskim, Bydgoszczy, Tczewie czy Łodzi.

Zdajemy sobie sprawę z potencjału posiadanych przez nas obiektów, dlatego sukcesywnie dążymy do ich rozwoju. Centra handlowe Carrefour w Polsce zajmują obecnie powierzchnię ponad 230 tysięcy mkw. GLA. Chcemy, aby stanowiły one dla klientów, ale i dla najemców, atrakcyjną alternatywę dla nowo powstających galerii handlowych. Wymaga to od nas ogromnego zaangażowania, którego z przyjemnością się podejmujemy

– dodaje Ronan Martin.

Wśród zeszłorocznych osiągnięć Carrefour Polska znalazł się również dynamiczny rozwój hiper- i supermarketów z portfela marki. W 2016 firma zmodernizowała 18 hipermarketów, a w październiku mogła pochwalić się otwarciem 2 sklepów w tym formacie – w galerii pod Warszawą oraz w Centrum Handlowym w Poznaniu. Drugi z obiektów to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta. Od stycznia sieć otworzyła także 12 nowych supermarketów, zaś 14 z posiadanych placówek poddała modernizacji. Nowością było wprowadzenie na rynek 2 konceptów w tym formacie – premium oraz urban.

Carrefour zapowiada utrzymanie tempa rozwoju także w nadchodzących miesiącach.

Oceń artykuł:

Źródło: Carrefour

Carrefour osiąga swoje cele

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.