Castorama wprowadza nową markę i prezentuje katalog Projekt łazienka 2019 wraz z wynikami najnowszych badań

2019-06-27 | 09:00

W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000 Polaków.

„Projekt łazienka 2019” to katalog w pełni ilustrujący nowe, projektowe podejście Castoramy do realizacji domowych metamorfoz. Na jego łamach po raz pierwszy pokazano asortyment międzynarodowej marki GoodHome – stworzonej po to, aby każdy mógł ulepszyć wnętrze swojego domu czy mieszkania, niezależnie od umiejętności, dostępnej przestrzeni czy możliwości finansowych. Aby zapewnić Klientom kompleksowe wsparcie we wprowadzaniu zmian w łazienkach, w najnowszym katalogu Castorama zaprezentowała nie tylko wiele atrakcyjnych i funkcjonalnych produktów GoodHome, lecz także szereg usług, ciekawych i prostych rozwiązań, praktycznych wskazówek oraz profesjonalnych porad projektantów, dzięki którym przeprowadzanie remontu będzie znacznie łatwiejsze. 

W odpowiedzi na potrzeby

GoodHome to marka stworzona przez ludzi dla ludzi, dlatego też w centrum prac nad najnowszym katalogiem umieszczono opinie Klientów. Castorama zaprosiła do udziału w ankiecie grupę 1000 Polaków, a następnie opracowała ofertę w pełni odpowiadającą indywidualnym oczekiwaniom.

Jak pokazały badania, jedną z podstawowych potrzeb związanych z łazienką jest odseparowanie się od najbliższego otoczenia – 23% osób przyznaje, że korzystały z łazienki jako miejsca odosobnienia od rodziny, partnera lub dzieci. Dla innych łazienka jest przestrzenią do relaksu i dbania o siebie – zajmuje to średnio 9,3 dnia w roku! Aż 5,4 dni rocznie spędzamy w łazience na „domowym SPA”, i co ciekawe 6 dni na nadrabianiu zaległości w odpowiadaniu na e-maile/SMS-y lub słuchaniu muzyki czy podcastów.

Ta wspólna przestrzeń bywa również źródłem konfliktów. Jak przyznaje 33% ankietowanych, ich największą frustrację wzbudza mąż/chłopak. Dla 41% osób najbardziej irytujące jest, gdy ktoś zużywa ostatnią rolkę papieru toaletowego, ale go nie uzupełnia, a 40% nie znosi widoku włosów w odpływie wanny lub pod prysznicem. Natomiast 29% denerwuje się na innych członków rodziny, gdy spędzają oni w łazience zbyt dużo czasu. 

Ankietowani przyznają również, że w łazience ma miejsce wiele ważnych wydarzeń, np. istotne rozmowy telefoniczne (47%), pocieszanie kogoś (14%) czy osiągnięcie pożądanej wagi (14%). Respondenci przywoływali także chwile związane z rodzicielstwem, np. pierwszą kąpiel dziecka, naukę korzystania z nocnika, naukę golenia się, zerwanie z kimś, a nawet poród (1%).

Statystyczny dorosły Polak w ciągu swojego życia spędza w łazience aż 566 dni! Godziny szczytu zazwyczaj przypadają na 7.00 – czas porannych przygotowań. Jak obliczono, mężczyznom mycie i golenie zajmuje średnio 33 minut dziennie, a kobietom makijaż i zabiegi pielęgnacyjne zajmują 40 minut. Natomiast przygotowania do snu zajmują nam średnio 11 minut. Jak widzimy łazienka pełni ważną rolę w naszym życiu, choć jest to jedno z najmniejszych pomieszczeń w naszych domach – średnia powierzchnia 74 europejskich łazienek nie przekracza 7m². 

Co prawda łazienka nie jest największym pomieszczeniem w domu, ale badania jasno pokazują, że oczekujemy od niej naprawdę wiele. Rozumiemy potrzeby naszych klientów i znamy obawy, jakie towarzyszą im podczas wprowadzania zmian we wnętrzach. Właśnie dlatego stworzyliśmy kolekcje prostych, innowacyjnych i przyjaznych środowisku produktów oraz usług dostępnych pod marką GoodHome, które ułatwią remont i unowocześnianie łazienek każdemu, niezależnie od dostępnego metrażu czy możliwości finansowych. Bez względu na zakres zaplanowanych prac wszyscy klienci znajdą u nas odpowiednie rozwiązania w przystępnych cenach oraz wsparcie w realizacji nawet najmniejszych projektów

– mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu.

Łazienka a poziom zadowolenia z życia

Biorąc pod uwagę to, jak dużo dzieje się w łazience – od codziennych czynności, po ważne, życiowe chwile – nie dziwi fakt, że w przekonaniu 66% ankietowanych to pomieszczenie ma bardzo duże znaczenie dla ogólnego poziomu zadowolenia z domu. 73% osób przyznało, że dzięki remontowi łazienki ich poziom zadowolenia z mieszkania uległ znacznej poprawie. Jednak 20% z nas wciąż wyraża niezadowolenie ze swojej łazienki, dlatego tak ważne jest, by zapewnić kompleksowe wsparcie w przeprowadzaniu remontów i pokazać, że dobrze zorganizowane i modnie urządzone wnętrze łazienki jest dostępne dla każdego.

Ta zależność pomiędzy mieszkaniem a poziomem zadowolenia z życia była tematem raportu, które Instytut Badań nad Szczęściem (Happiness Research Institute) przygotował we współpracy z marką GoodHome. Raport objął 13 000 osób z całej Europy, jak i specjalistów z dziedziny psychologii oraz nauk społecznych i dotyczył wpływu, jaki dom i mieszkanie ma na poziom zadowolenia z życia. 

Z raportu GoodHome jednoznacznie wynika, że nasze domy i mieszkania odpowiadają za 15% naszego zadowolenia z życia. Nowe badanie idzie o krok dalej i koncentruje się na tym, jak łazienki wpływają na nasze samopoczucie w miejscu, które nazywamy domem. Znaczenie łazienki dodatkowo podkreśla fakt, że nawet niewielkie zmiany przekładają się na zdecydowaną poprawę samopoczucia – niemal jedna trzecia Polaków przyznaje, że remont łazienki miałby o wiele większy wpływ na poprawę ich zadowolenia z domu niż remont jakiegokolwiek innego pomieszczenia.

– mówi Meik Wiking, Dyrektor Generalny Instytutu Badań nad Szczęściem i autor bestsellera „The Little Book of Hygge” .

Oferta szyta na miarę

Wyniki przeprowadzonych badań znalazły swoje odbicie w najnowszym katalogu Castoramy. Specjaliści zaangażowani w jego opracowanie przyjrzeli się bliżej łazienkom kilku rodzin i zaproponowali odpowiednie dla nich rozwiązania, opracowując gotowe projekty zmiany wnętrza. Klienci znajdą tutaj podpowiedzi m.in. jak urządzić praktyczną łazienkę dla dużej rodziny, jakie rozwiązania wybrać do łazienki w wynajmowanym mieszkaniu, a jakie do tej o niewielkim metrażu, lub na co zwrócić uwagę przy wyborze kabiny prysznicowej czy płytek. Castorama zaprezentowała również szereg rozwiązań, które pomogą w lepszym gospodarowaniu wodą (oszczędzające wodę baterie łazienkowe), sprzątaniu (bezkołnierzowa miska WC) oraz funkcjonalnej organizacji przestrzeni w łazience (meble modułowe, akcesoria do przechowywania). Wszystko po to, aby nasze łazienki zmieniały się na lepsze, w znacznie łatwiejszy sposób niż dotychczas, pozytywnie wpływając na nasz poziom zadowolenia z życia.

Katalog dostępny jest od czerwca w sklepach Castorama oraz w wersji interaktywnej na www.castorama.pl 

Tagi: Castorama Meik Wiking
Oceń artykuł:

Źródło: Castorama

Castorama wprowadza nową markę i prezentuje katalog Projekt łazienka 2019 wraz z wynikami najnowszych badań

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.