CCC: nowa kampania i powrót do sklepów

2020-05-06 | 16:00

Grupa CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej równolegle z odmrażaniem gospodarki w Polsce i otwarciem sklepów rozpoczyna kampanię „Tęskniliśmy za Wami”, w której proponuje klientom atrakcyjne promocje na asortyment dostępny w salonach stacjonarnych. Łącznie Grupa w Polsce otworzyła już 470 sklepów oraz 173 w Europie.

W okresie zamknięcia sklepów i fukcjonowania tylko sprzedaży online, marka zintensyfikowała obecność w mediach społecznościowych, szczególnie na Instagramie, gdzie umożliwiła klientom zakupy i liczne akcje contentowe (m.in. poprzez livy, InstaStories). W ostatnich 8 tygodniach brand rozpoczął współpracę z blisko 200 influencerami.

Intensyfikacja działań na Instagramie jest także dodatkowym wsparciem w ramach omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, bazującego na sprzedaży online i offline - w sklepach.  CCC ponownie stopniowo otwiera swoje sklepy stacjonarne po decyzji o odmrożeniu gospodarki, które było związane ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce. W I etapie od 20 kwietnia otwarto ponad 130 sklepów w parkach handlowych w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. 4 maja Grupa otworzyła łącznie 470 sklepów (spośrod 1219 w całej Europie) w centrach handlowych. Tym samym, po zakończeniu kampanii #hometimestories odnoszącej się do konieczności izolacji w domach firma rozpoczyna kampanię pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” i kieruje do klientów specjalne akcje rabatowe -20% na pierwszy produkt, 30% na drugi i 50% na trzeci (dotyczy całego asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych). 

W okresie zamknięcia sklepów blisko 200 influencerów o zasięgach na poziomie ok. 20-50 tys. followersów prezentowało na swoich profilach obuwie marek z portfolio CCC, tj. Sprandi czy Jenny Fairy. W ramach aktywności oferowali oni obserwującym unikalne kody rabatowe, które umożliwiały zakupy ze zniżką w sklepie online CCC. CCC współpracuje także długoterminowo z kilkudziesięcioma najbardziej wpływowymi influencerami m.in. ekspertkami modowymi, stylistkami, trenerkami sportowymi, czy blogerkami parentingowymi. 

CCC od dawna wykorzystuje Instagram nie tylko do budowy wizerunku, ale  także rozwoju sprzedaży. Instagram doskonale sprawdza się w budowaniu społeczności wokół produktu, a czas pandemii jeszcze wyraźniej pokazał, że utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i przyjaciółmi marki jest niezwykle istotne i przekłada się na zaangażowanie i decyzje zakupowe. Konto CCC na Instagramie ma już ponad 200 tysięcy obserwujących, a mistrzem w budowaniu zaangażowanej społeczności jest marka DeeZee, której konto śledzi ponad pół miliona osób. To największe konto modowe w Polsce, a cały czas rośnie. Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline, czyli sklepów stacjonarnych. Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami”. Bardzo cieszymy się z możliwości ponownego spotkania z naszymi klientami. Postaramy się aby mogli w bezpieczny i bardzo przyjemny sposób zrealizować ponownie zakupy w naszych sklepach stacjonarnych. – czekamy na naszych klientów, dla których przygotowaliśmy najnowsze wiosenno- letnie trendy i specjalne okazje, które z pewnością wyróżnią nas na rynku

- mówi Jakub Grzelak, Dyrektor Sprzedaży Grupy CCC.

Tagi: CCC Koronawirus Jakub Grzelak
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

CCC: nowa kampania i powrót do sklepów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.