CCC w partnerstwie z Microsoft na czele innowacji w retailowym peletonie

2018-10-03 | 19:26

CCC – jeden z liderów europejskiego rynku handlu detalicznego obuwiem i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie innowacji. Microsoft będzie zapewniał dostęp do technologii, know-how oraz ekosystemu firm partnerskich – od startupów po dojrzałe firmy i rozwiązań, jakie tworzą, a które mogą stanowić źródło inspiracji i rozwoju dla CCC. W ramach partnerstwa Microsoft dołączy również do inicjatywy Retail aCCCelerator – inkubatora projektów z potencjałem do transformowania branży handlowej, którego celem jest przyspieszenie rozwoju innowacyjnych pomysłów i produktów dedykowanych dla klientów i firm oferujących produkty modowe.

CCC jest doskonałym przykładem firmy, która z powodzeniem łączy sprzedaż fizyczną z cyfrowymi kanałami dotarcia do klientów i oferowania im swoich produktów. Z aktywnością handlową i obecnością w około 1200 sklepach w 22 krajach, CCC z powodzeniem wychodzi naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom ery klienta 5.0, łącząc ofertę fizyczną z cyfrowym kanałem sprzedaży. Jednym z dowodów innowacyjnego DNA spółki jest fakt, że udział sprzedaży online (poprzez eobuwie.pl) w skonsolidowanych przychodach Grupy CCC w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł ponad 20%.

Co więcej, w styczniu tego roku eobuwie.pl otworzył pierwszy sklep hybrydowy, który łączy najlepsze praktyki i doświadczenia ze sklepów fizycznych z udogodnieniami technologicznymi znanymi z kanału cyfrowego. Przykład ten idealnie ilustruje konieczność transformacji branży i kierunek, w którym będzie podążał cały sektor handlu detalicznego.

- Uruchamiając Retail aCCCelerator chcieliśmy stworzyć platformę do akceleracji nowych rozwiązań w branży handlu fashion. Jesteśmy przekonani, że i w Polsce, i na świecie są setki innowacyjnych pomysłów, które pozwolą uzyskać lepsze doświadczenia klientom. Oferujemy możliwość ich przetestowania z nami, a najlepszym pomysłom - szybkiego wprowadzenia na rynek. Tym bardziej cieszymy się, że Partnerem tej inicjatywy staje się Microsoft. Partnerstwo to daje dodatkową inspirację i otwiera szerzej możliwość współpracy z firmami partnerskimi z ekosystemu Microsoft

– podkreśla Karol Półtorak, wiceprezes zarządu CCC.

Platformą współpracy CCC i Microsoft będą bezpośrednie działania pomiędzy firmami oraz współpraca w ramach Retail aCCCelerator. Microsoft będzie wspierał CCC w realizacji śmiałej wizji rozwoju z wykorzystaniem potencjału chmury obliczeniowej, sztucznej inteligencji (AI), uczenia maszynowego, Internetu Rzeczy oraz Big Data. W ramach współpracy odbywać się będą również hackatony z udziałem startupów i firm partnerskich z ekosystemu Microsoft. Aspiracją obu firm jest stymulowanie w ten sposób kultury ciągłego doskonalenia, poszukiwania usprawnień i przełomowych pomysłów oraz powstawanie oddolnych inicjatyw w organizacji.

- CCC nosi koszulkę cyfrowego lidera innowacji i transformacji w swoim obszarze działalności. Jak w każdym wyścigu, żeby utrzymać tę pozycję trzeba nie tylko nadążać za zmianami, ale wyznaczać ich kierunek. Tym bardziej, że my klienci stajemy się coraz bardziej świadomi i wymagający. Rolą technologii jest sprawianie, by nasze doświadczenie z zakupów było coraz doskonalsze. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy wspierać CCC w realizacji ich ambicji do ciągłego rozwoju. Microsoft oferuje kompleksową platformę technologiczną, a także dostęp do polskiej i światowej „doliny innowacji”, za którymi stoją tysiące naszych firm partnerskich, Cieszę się ogromnie, że wspólnie możemy przyczyniać się do realizacji wizji rozwoju CCC i transformacji całego sektora Retail w Polsce

– mówi Paweł Jakubik, członek zarządu w polskim oddziale Microsoft odpowiedzialny za cyfrową transformację.

Tagi: CCC E-commerce / Omnichanel Microsoft Karol Półtorak Paweł Jakubik
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

CCC w partnerstwie z Microsoft na czele innowacji w retailowym peletonie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.