CCC planuje zrewidować strategię sponsoringu sportowego i wzmocnić dotychczasową działalność związaną z grupą kolarską CCC Sprandi zostając sponsorem tytularnym silnie utytułowanej drużyny World Tour, będącej jedną z 5 najlepszych grup na świecie w tej dyscyplinie.
W dniu 16 lipca 2018 CCC podpisało wstępną umowę dotyczącą zaangażowania CCC w nowym zespole, która obowiązywać będzie od 1 stycznia 2019. Tym samym grupa zmieni nazwę na CCC. Dodatkowym sponsorem obok CCC, będzie m.in. szwajcarska marka TAG Heuer.
- CCC szukało już od jakiegoś czasu sposobu zagospodarowania swoich wydatków sponsoringowych na sport w taki sposób, aby można było to wykorzystać efektywnie na światową skalę. Skupimy się teraz na nowej grupie kolarskiej, która ma ogromny potencjał do osiągania sukcesów. Chcemy by zwyciężała i wzmacniała markę CCC wśród naszych klientów na wszystkich rynkach. Chcemy, aby w grupie startowali Polacy oraz pozostali wiodący kolarze z różnych krajów, zwłaszcza tych, gdzie prowadzimy biznes
- mówi Dariusz Miłek, Prezes CCC.
W związku z zaangażowaniem się CCC w sponsoring grupy World Tour, CCC nie planuje zwiększać swojego budżetu marketingowego na kolejny rok. Sfinansowanie projektu nastąpi w ramach przesunięć w strukturze budżetu.