Centro jest międzynarodową siecią sklepów, która prężnie rozwija się od 2008 roku. Jej salony oferują asortyment obuwniczy i akcesoryjny, który najbardziej podoba się młodzieży w wieku 17 do 20 lat, a także osobom do lat 30. Kolekcje Centro są oryginalne i bardzo nowoczesne. Ich atutem jest design, zgodny z obowiązującymi trendami oraz bardzo dostępna cena oferowanego obuwia. Warto podkreślić, że Centro dba o wykorzystanie nowoczesnych technologii do produkcji swych produktów. Te wszystkie zalety decydują o dużej popularności marki wśród klientów. Dodatkowo kolekcje Centro wymieniane są raz w miesiącu, co oznacza że każdy salon dokonuje wymiany ponad 2000 modeli obuwia i akcesoriów. Główne linie prezentowanych kolekcji marki to: fashion, casual, sport oraz classic.
Sklepy Centro są otwierane w najbardziej popularnych centrach handlowych dużych miast. Mają dużą powierzchnię, co sprzyja wysokiemu komfortowi dokonywania zakupów. Klienci doceniają też wygodę przymierzania obuwia – w sklepach Centro można tego dokonać łatwiej niż zwykle. Zainteresowani wybranymi butami, nie muszą czekać, aż sprzedawca odnajdzie potrzebny rozmiar - cały asortyment towarów znajduje się obok wybranego modelu i każdą parę można przymierzyć samodzielnie. Wizerunek firmy podoba się klientom. Salony sieci są zaprojektowane w sposób bardzo nowoczesny, o co zadbały największe europejskie agencje designu: brytyjska FITCH, niemiecka Grushwitz oraz brandingowa Direct Design. Ściany sklepu zdobią videoinstalacje, a kolorystyka wnętrza oscyluje pomiędzy fuksją a kolorem fioletowym.
Centro uosabia modę, nowoczesność i oryginalność, która pozwala każdemu klientowi na skuteczne wyróżnienie się w tłumie. Teraz taką szansę otrzymują łodzianie, którzy skorzystają z oferty CH Tulipan i marki Centro.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Tulipan
Zobacz sklepy CH Tulipan
Tagi: