Centrum Ferio zwiększyło liczbę odwiedzających o 25%

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-07 | 17:30
Dział property management firmy DTZ zakończył pierwszy kwartał 2012 roku, czemu towarzyszy podsumowanie wyników odwiedzających zarządzane centra handlowe i kwartalnego obrotu finansowego poszczególnych obiektów. Zebrane dane wskazują na konsekwentny rozwój zarządcy.
Wyniki są zbierane ze wszystkich podległych centrów, między innymi z: centrum Borek we Wrocławiu, Czyżyny i Zakopianka w Krakowie, Guliwer w Łodzi, Panorama w Poznaniu, Galeria Pomorska w Bydgoszczy, Dąbrówka w Katowicach, a także Bielawy w Toruniu, Arena w Gliwicach, oraz Ferio w Koninie. DTZ regularnie zbiera dane dotyczące liczby osób odwiedzających zarządzane obiekty handlowe (tzw. footfall) i obroty. Te informacje są zbierane z każdego miesiąca osobno, a następnie uśredniane kwartalnie.
Zarządca odnotował w tym roku zauważalny wzrost liczby gości odwiedzających centrum. Poziom footfall jest średnio o 3,31% wyższy od poprzedniego okresu porównawczego. Najbardziej na tym polu odznacza się centrum Ferio z niewielkiego Konina, które w samym marcu tego roku odnotowało 25% wzrost liczby gości, w porównaniu z 2011 rokiem. Zaskakująco stateczne wyniki odwiedzin przyniosło natomiast centrum Borek – różnica nie przekracza 0,3 procenta.
Podobnej analizie poddano obroty przynależnych obiektów. Okazały się one wyższe o 2% w zestawieniu z pierwszym kwartałem 2011 roku. Największy wzrost obrotów, bo niecałe 25%, pochodzi z łódzkiego Guliwera. Tendencje wzrostowe wykazują także między innymi Czyżyny, centrum Arena, czy Galeria Pomorska.
- Bardzo perspektywicznie rozpoczęliśmy 2012 rok. Jak się okazuje, pomimo niedawnego kryzysu i podwyżki cen wielu towarów klienci wciąż chętnie robią zakupy w naszych centrach. Te dane pozwalają nam z optymizmem rozpocząć kolejny kwartał – wyjaśnia Sylwia Wiszowata-Łazarz, Senior Marketing Manager, DTZ Management.
Spółka, w związku z rosnącą liczbą gości i obrotów, planuje rozszerzyć działania promocyjne prowadzone na terenach poszczególnych centrów. Obecnie rozpoczęły się prace związane z gromadzeniem danych na drugi kwartał 2012 roku, ich podsumowanie nastąpi w lipcu tego roku.
Tagi:
Oceń artykuł:

Centrum Ferio zwiększyło liczbę odwiedzających o 25%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.