Dążąc do redukowania barier komunikacyjnych i angażując się w inicjatywy zmierzające do niwelowania wykluczeń społecznych, Centrum Handlowe Aleja Bielany, jako pierwsze na Dolnym Śląsku, wprowadziło usługę tłumacza migowego MIGAM. Dzięki niej osoby głuche i słabosłyszące będą mogły w prosty i komfortowy sposób porozumieć się ze sprzedawcą lub obsługą Centrum.
Z usługi natychmiastowego połączenia z tłumaczem języka migowego klienci będą mogli skorzystać zarówno podczas zakupów przy użyciu aplikacji na telefon; w Punkcie Informacyjnym, gdzie do ich dyspozycji oddany będzie wyposażony w program MIGAM tablet, jak również za pośrednictwem strony internetowej www.alejabielany.pl
Aleja Bielany odchodzi od tradycyjnego modelu centrum handlowego, będącego tylko obiektem zakupowym. Pragniemy być przestrzenią spotkań – i to spotkań dla wszystkich klientów – bez wyjątku. Cały czas staramy się poszerzać dialog z naszymi gośćmi, a także nieustannie rozwijać ideę społecznej odpowiedzialności. Usługa MIGAM wpisuje się we wszystkie te założenia, będąc jednocześnie ucieleśnieniem naszej dewizy „to create better life for the many people”, która oznacza indywidualne podejście do każdego klienta i brak jakichkolwiek wykluczeń
- mówi Jacek Kaczmarski, marketing Manager Alei Bielany.
Usługa MIGAM z powodzeniem stosowana jest już przez m.in. instytucje finansowe, lokale gastronomiczne, uczelnie, urzędy czy organizacje pożytku publicznego.