Oferta sklepów Blue City powiększyła się w ostatnim czasie o kilku nowych najemców. Swoje salony otworzyły marki: Olsen, Wittchen, Lillow.
Salon Wittchen, który oferuje torebki, odzież skórzaną i wełnianą, szale, czapki, rękawiczki, obuwie oraz bagaż znalazł się na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepu IKEA. Na tym samym poziomie pomiędzy sklepami Solar i by Insomnia od niedawna działa salon Olsen, modowej marki łączącej design z funkcjonalnością, której ubrania są dostępne w rozmiarach 34-48. Olsen w Blue City to element rozwoju tej niemieckiej marki na polskim rynku.
Kobiety, które cenią minimalizm, z pewnością ucieszy obecność w Blue City marki Lillow (poziom +1). Cechą charakterystyczną projektów Lillow jest wygoda, modny i prosty krój oraz oryginalne dodatki. Każdy produkt Lillow został zaprojektowany i uszyty w Polsce, ze starannie wybranych materiałów od polskich producentów.
- Nowe marki modowe w Blue City to dowód na ciągły rozwój naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać najemców, aby ich oferta zaspokoiła potrzeby różnych klientów,a każda wizyta w Blue City była ciekawym i dobrym doświadczeniem. Tylko właściwy dobór najemców zwiększa szansę na wyróżnienie się na tle konkurencji
– mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu w Blue City.