Jedno z najchętniej odwiedzanych przez mieszkańców miejsc zakupów, spotkań i rozrywki w Bydgoszczy pozytywnie zaskakuje kolejnymi nowościami. I półrocze bieżącego roku upłynęło w CH Focus pod znakiem intensywnych zmian konceptów handlowych oraz dywersyfikacji miksu najemców.
Korzystając z odświeżenia umów leasingowych CH Focus kontynuuje zmiany w miksie najemców, wspierające pozycjonowanie centrum i jak najciekawsze dopasowanie oferty do aktualnych oczekiwań lokalnego rynku.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznej grupy wymagających klientów zainteresowanych trendami modowymi portfolio marek bydgoskiego centrum wzbogaciła marka GUESS. Na powierzchni ponad 280 m2 nowo otwartego salonu klienci znajdą m.in. kolekcje odzieży codziennej, denimu, torebek, zegarków oraz obuwia. W gronie nowych najemców obiektu znalazła się też Verona – marka oferująca autorską złotą i srebrną biżuterię.
W maju br. – po relokacji i modernizacji – został ponownie otwarty salon W. Kruk. Nowa przestrzeń handlowa zapewnia większy komfort zakupów oraz pozwala na ekspozycję dodatkowych kolekcji. W odświeżonym wnętrzu, z nowymi witrynami, klientów przywitała także marka YES.
Zmiany objęły także dwa salony modowe. Na większej, dwupoziomowej i na nowo zaaranżowanej powierzchni dostępna jest oferta dla kobiet i mężczyzn marki Reserved. Nowy koncept handlowy w nowej lokalizacji zyskała także marka Tatuum.
Poszukujący nowych smaków będą mogli skorzystać ze wzbogaconej oferty gastronomicznej bydgoskiego centrum – do listy działających tu restauracji dołączyła kolejna – Express Oriental, oferująca dania inspirowane smakami Azji i Turcji.
Dużo uwagi poświęcamy jakości naszej oferty i odpowiedniemu doborowi marek, które proponujemy klientom. Dzięki bliskiej współpracy z najemcami, wspieramy ich plany rozwoju oraz podejmujemy wspólnie działania dla coraz lepszego wyeksponowania ich oferty – tak, aby dostarczać klientom nowe pozytywne doświadczenia. Wierzę, że dzięki wprowadzanym nowym markom oraz nowym udogodnieniom w centrum i unikalnej w regionie ofercie, każda kolejna wizyta w naszym centrum jest dla odwiedzających źródłem nowych inspiracji
– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.